Ultralyd!:D

Friduz

Blir kjent med forumet
Endelig dumpa det et brev fra Fødeklinikken. Vi har fått time til ultralyd den 21 sept!!! Bare å krysse fingrene for at gubben er hjemme da å får være med å se det lille vidunderet! Bortsett fra det så har endelig formen blitt fin, er kommet meg i jobb igjen etter en super ferie.

Merker at det er tyngre å jobbe nå enn før graviditet, må ofte stoppe å trekke pusten, blir fort kortpustet og får hjertebank. Men takk å lov at kvalmen har gitt seg og matlysten er kommet tilbake, nå er det bare å passe seg for å ikke spise for mye!

Er ikke livet hærlig jenter!?!?

Åhh det blir så bra :D
Og ja Friduz, livet er HERLIG <3 <3 
Skal selv på UL på sykehuset om bare 2 uker, og jeg gleder meg som bare det!! Lurer såå på hva det er, og om det er mer enn én siden det ligger tvillinger på både min og min samboer sin slekt :)

Tiden frem til vi skal på UL kommer til å gå kjempe fort :)))

Livet er fantastisk. Gratulerer med UL time. Godt å få det på plass, så har man noe å glede seg til.

Er så spennende her og om det er en eller to siden det er tvillinger i slekta. Det sies jo at det hopper over et ledd og det har vi nå, så vi er mange søskenbarn som går å venter på hvem det er som blir å få tvillinger.emoticon  Men føler egentlig på meg at det bare er en, og mamman min hadde drømt en lite jente, og hun har drømt alle barnebarna før hun viste hun skulle bli bestemor, kunne fortelle om det ble jente eller gutt og hvordan de så ut. Hehe!emoticon

Friduz skrev:
Er så spennende her og om det er en eller to siden det er tvillinger i slekta. Det sies jo at det hopper over et ledd og det har vi nå, så vi er mange søskenbarn som går å venter på hvem det er som blir å få tvillinger.emoticon  Men føler egentlig på meg at det bare er en, og mamman min hadde drømt en lite jente, og hun har drømt alle barnebarna før hun viste hun skulle bli bestemor, kunne fortelle om det ble jente eller gutt og hvordan de så ut. Hehe!emoticon

oij så spennnde at din mor har drømt om alle barnebarna. og at hun har fått rett. Her er det også tvillinger i nærmeste familie så vi var veldig spent på om det var 2. Men var på tidlig ul i uke 8 og da var det visst bare en;) hadde også på følelsen at det bare var en. og at det er en gutt. Gleder meg sånn til neste ultralyd at jeg nesten blir gal hær jeg sitter. hehe! lykke til, tvilligner eller ei;)

takkitakk!! Ja litt kjedelig i grunn, ho veit liksom at ho skal bli bestemor før vi i det hele tatt vet at vi er gravide!! hehe

Her er også ventetiden på UL aaalt før lang! men tidene sniker seg sakte men sikkert avgårde!

Back
Topp