Ultralyd bilder

FirstTime

Elsker forumet
Finnes vel ikke en tråd her i juli klubben for dette? er vel sikkert tid for mange å gå på ultralyd..hadde det ikke vært kjekt med en tråd for dette? Jeg har ilallfall kjempe lyst se bildene deres!!
Har tatt bilde av bildene med mobilen min jeg da...
Fikk vite idag jeg er 17 + 1 ...legger ut det ene bilde..har ett den suger tott og..

Har du termin 19.7 FirstTime? Det har jeg enn så lenge, og er 17+1 i dag. Hvor skal du føde?

ORIGINAL: 2gang

Har du termin 19.7 FirstTime? Det har jeg enn så lenge, og er 17+1 i dag. Hvor skal du føde?

Hei jeg har termin 18 juli. Har fått plass på Ullevål..du da?

Ahus her. Fødte på Aker forrige gang, skulle ønske de fortsatt var oppe og gikk. Men Ahus er sikkert bra? Skal på UL 17.2, så da får jeg vel en liten omvisning håper jeg.

ORIGINAL: 2gang

Ahus her. Fødte på Aker forrige gang, skulle ønske de fortsatt var oppe og gikk. Men Ahus er sikkert bra? Skal på UL 17.2, så da får jeg vel en liten omvisning håper jeg.

Jeg har ikke noe erfaring med sykehusene jeg men ei venninnen av meg anbefalte Ullevål. Men fikk jo litt bakoversveis da jeg leste to siders annonse i avisen om fødende som blir avist plass den dagen de ringer og har veer...huttetu..må være frustrerende...
Hvor i fra akershus er du ? er fra Jessheim jeg men bodd i Oslo mange år..

Ha en fin dag

Back
Topp