Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig det må være Hvor stor var knøttet ditt? Jeg skal på tul nr 2 i morgen og er da 10+2Vis vedlegget 249760 Var på TUL for andre gang nå tidlig i uken 10, alt veldig fint så en aktiv liten spire med 10 fingre og 10 tær[emoji179] bør snart få troen på at det skal gå bra[emoji38]
Så deilig det må være Hvor stor var knøttet ditt? Jeg skal på tul nr 2 i morgen og er da 10+2
Håper jeg er så heldig at alt ser bra ut Klarer ikke slappe helt av merker jeg. I og med at vi brukte ivf så vet jeg hvert fall nøyaktig hvor gammelt fosteret er Siden du har el på dag 17 så er det mer riktig å regne ut i fra det jaKnøttet var mellom 2,9/3,0 jeg fikk sist beskjed om at jeg skulle være 10+2 på denne ultralyden etter beregninger sist men nå sier hun at jeg nok var tilbake på 9+6, men ettersom jeg pleier å ha el på dag 17 så stemmer det nok veldig bra ettersom man ofte bare tar utgangspunkt i el på dag 14. Men skulle bare forholde meg til den første til neste gang. Så kan godt være din er litt større en min[emoji6] masse lykke til i morgen[emoji179] bare til å glede seg så mye mer aktivitet en sist[emoji1]
Håper jeg er så heldig at alt ser bra ut Klarer ikke slappe helt av merker jeg. I og med at vi brukte ivf så vet jeg hvert fall nøyaktig hvor gammelt fosteret er Siden du har el på dag 17 så er det mer riktig å regne ut i fra det ja
Ja, ser det bra ut etterpå så vil jeg tillate meg selv å senke skuldrene Spennende!Satser på alt ser bra ut for deg også[emoji6] kjenner meg godt igjen med og ikke klare å slappe av. Jeg hadde en MA fra før og det svangerskapet føles helt likt så er vanskelig å to på nå. Hadde ul for to uker siden, i går og skal ha om 2 uker igjen godt å se den lille og få litt mer tro på at det skal gå bra for hver ul[emoji1] håper du også klarer å slappe av mer etter ul i morgen[emoji6] Etter som jeg fikk beskjed om skulle det være minimal sannsynlighet for at noe skal gå galt når vi har sett fosteret på ul i uke 10. Masse lykke til, herlig når det er overstått. Gleder meg til å se dine bilder[emoji6]
Vis vedlegget 249992 Vis vedlegget 249993
Vis vedlegget 249991
Skulle virkelig ønske jeg kunne lastet opp video I dag fikk vi hilse på en superaktiv sprellende krabat Er 10+2 i dag og knøttet ble målt til 4,24 cm Helt forelsket!!
For en opplevelse det var og har fått kjempefine videoer av den dansende krabatenSå flotte bilder! Så gøy[emoji179]
For en opplevelse det var og har fått kjempefine videoer av den dansende krabaten
Ja, vi fikk beskjed om at nå blir det fødsel! Så da slår vi oss til ro med detÅåh skulle ønske jeg også hadde video skulle virkelig ha filmet selv når vi ikke fikk med det! Håper du finner roen og troen nå etter ultralyden[emoji6]
Ja, vi fikk beskjed om at nå blir det fødsel! Så da slår vi oss til ro med det