Ultralyd bilder❤️

Babyboom87

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Marsboerne 2023
Marsmagi 2025
Var inne til ul på fredag pga litt blødninger og tidligere infeksjon i bekkenet! Og for å se at jeg var gravid i livmor!
Visste vi ikke fikk se så mye ettersom jeg var 5+4! Men han han fant 2 fostersekker så vi fikk litt av en overraskelse! Når er det jo ikke sikkert at begge utvikler seg, men veldig spennende! Ny ultralyd 31. juli❤️
 

Vedlegg

  • IMG_9729.jpeg
    IMG_9729.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 80
Last edited:
Var inne til ul på fredag pga litt blødninger og tidligere infeksjon i bekkenet! Og for å se at jeg var gravid i livmor!
Visste vi ikke fikk se så mye ettersom jeg var 5+4! Men han han fant 2 fostersekker så vi fikk litt av en overraskelse! Når er det jo ikke sikkert at begge utvikler seg, men veldig spennende! Ny ultralyd 31. juli❤️
Gratulerer jeg er 5+3 i dag. Tokk ny HCG I dag, på Tirsdag var den på 247. Vet du hva din er på? Har ingen gravid symptomer annet en manglende mens, så derfor jeg tokk en ekstra HCG.. er 40 år og vært igjennom IVF
 
Gratulerer jeg er 5+3 i dag. Tokk ny HCG I dag, på Tirsdag var den på 247. Vet du hva din er på? Har ingen gravid symptomer annet en manglende mens, så derfor jeg tokk en ekstra HCG.. er 40 år og vært igjennom IVF
Ikke bekymre deg for manglende symptomer. Jeg var gravid med tvillinger (mistet en) men hadde ingen symptomer i 9 mnd - også ivf
 
Twinsa❤️

Tok en privat ultralyd i dag, da vi syndes det var lenge å vente til 31.juli (fått ultralyd på sykehuset) for å finne ut om det var tvillinger!
Vi fikk se To hjerter som slo fint❤️❤️
 

Vedlegg

  • IMG_9800.jpeg
    IMG_9800.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 82
Twinsa❤️

Tok en privat ultralyd i dag, da vi syndes det var lenge å vente til 31.juli (fått ultralyd på sykehuset) for å finne ut om det var tvillinger!
Vi fikk se To hjerter som slo fint❤️❤️
Så fantastisk gøy med to. Gratulerer så mye :love017
 
IMG_4062.jpeg
For en nervepirrende dag :nailbiting: Var på tidlig ultralyd i dag og har gruet meg veldig. Er 8+0 i dag og mistet akkurat i starten av denne uka forrige gang. I dag så heldigvis alt bra ut med et bankende hjerte og jeg ble satt frem 5 dager til 8+5, men tror kanskje det er noen dager for mye. Det stemmer ikke helt med syklus, 2-3 dager kanskje men 5 syntes jeg hørtes mye ut. Ny termin er 28. februar, men holder meg inne her for tror jeg går over igjen i mars ved TOUL :)
 
Var på tidlig ultralyd i dag og fikk vite at jeg var i uke 5-6 ❤️ Den lille var rundt 0,5 cm, vi så svak hjertelyd og alt så normalt ut til å være så tidlig. Så lettet enn så lenge og håper at alt går bra fremover! Spennende å være på ultralyd selv om man ikke kan se så mye. Var ikke på tidlig ultralyd med første, så dette var noe nytt
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240723_171412_Gallery.jpg
    Screenshot_20240723_171412_Gallery.jpg
    1,2 MB · Visninger: 69
Var på tidlig ultralyd i dag og fikk vite at jeg var i uke 5-6 ❤️ Den lille var rundt 0,5 cm, vi så svak hjertelyd og alt så normalt ut til å være så tidlig. Så lettet enn så lenge og håper at alt går bra fremover! Spennende å være på ultralyd selv om man ikke kan se så mye. Var ikke på tidlig ultralyd med første, så dette var noe nytt
 
Back
Topp