Ultralyd 9 uker

mariblomst

Blir kjent med forumet
God morgen!

Vi var på tidlig ultralyd på fredag, og fikk se et herlig,lite, bankende hjerte!

Er såå lykkelig!

Årh kjenne jerg blir helt rørt.
Noe så lite men allerede så mye som skjer..
Måtte du ha innvendig eller fikk du ta utvendig???
har å lyst å lure meg til en tidlig ul..[:)][:D]

Så nydelig [:)] Jeg skal også ta UL i uke 9, gleder meg utrolig masse! Krysser bare fingre og ben for at det er liv der og alt er i orden!

Måtte ta innvendig. Mannen ble også heeeelt rørt :)

Hadde en MA for 4 år siden, og ble derfor henvis til UL.

Gynekologen kikket på oss og lurte på om vi hadde prøvd i alle disse årene. Men vi sa den satt på første forsøk, og når han så fosteret sa han"Nei DENNE mister dere ikke, den ser sterk og flott ut. Et foster med bankende hjerte i uke 9 regner vi har 98% sjanse for å klare seg"

så fantastisk ..
årh det er god tilbakemelding å få det fra en lege
så du trenger nok ikke bekymre deg noe nei..
[:D][:D]

Jeg å var i uke ni...artigt å se hvor "likt" det er... fikk dere vite str på babyen?:)

Herlig beskjed å få!!

ORIGINAL: mariblomst

Måtte ta innvendig. Mannen ble også heeeelt rørt :)

Hadde en MA for 4 år siden, og ble derfor henvis til UL.

Gynekologen kikket på oss og lurte på om vi hadde prøvd i alle disse årene. Men vi sa den satt på første forsøk, og når han så fosteret sa han"Nei DENNE mister dere ikke, den ser sterk og flott ut. Et foster med bankende hjerte i uke 9 regner vi har 98% sjanse for å klare seg"

ORIGINAL: snart mamma til en!!

Jeg å var i uke ni...artigt å se hvor "likt" det er... fikk dere vite str på babyen?:)

Den var 2,3 cm målte han. wow [:D][;)]

Å så morsomt! Gratulerer med en flott og sterk spire.[:)]
Selv skal jeg på ultralyd om to dager, er da 8+2 på vei etter mine beregninge. Men skal få ny termin da og håper og ber om at jeg får se en frisk og sprell levende spire [:D]

ORIGINAL: sjanetta

Å så morsomt! Gratulerer med en flott og sterk spire.[:)]
Selv skal jeg på ultralyd om to dager, er da 8+2 på vei etter mine beregninge. Men skal få ny termin da og håper og ber om at jeg får se en frisk og sprell levende spire [:D]

Tusen takk sjanetta!

Gled deg og koos deg, det er over på et øyeblikk, men heldigvis får du sikkert med deg bilder:)

Herlig herlig Såg nå baby klart og tydelig [:D][:D][:D] jeg og er i uke 9[;)]

Sååå fantastisk [:D] Nå er det bare å slappe av [:)]

Back
Topp