Ultralyd 15 juli - 15 uker på vei...

Monaponaa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg har fått innkalling til ultralyd på sykehuset 15 juli, da er jeg 15 uker på vei.. Blei overrasket hvor tidlig jeg fikk time... Er fordi jeg er i gruppe som de vil ha inn tidlig, som jeg skjønte det i brevet (pga tvillinger).. Men hvor sikkert er det at de ser kjønnet da da? jeg er jo så nysgjerrig så vil jo vite det så snart som mulig, men da så sikkert som mulig også....
 
Vet flere som har fått vite da :) men kommer nok vældig ann på hvorndan dem ligger. Men får krysse fingrene for at dem ser det :)
 
Gynekologen jeg har ville ikke sjekke sist når jeg var i uke 16.. Mente det var for tidlig, men vet noen sier noe om det da. Men siden du har tvillinger skal du sikkert på mange flere kontroller, så du får helt sikkert visst det ganske snart :)
 
Ja.. får vel bare vente å se hva de sier.. hvis ikke håper jeg på ny ultralyd et par, tre uker etter det og ;-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Er jo ikke alltid man får vite kjønn på OUL heller... Det gjorde nemlig ikke vi med vårt første barn! Frøkna var sjenert. Bestilte privat UL i uke 26, for å vite kjønn, og gode 4D-bilder... Laaaang ventetid!
 
Jeg fikk innkalling i uke 16, synes det var tidlig. Håper de ser kjønnet da :)
 
Trodde man fikk det mellom uke 17 -19 egentlig...

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Back
Topp