Ultraljud

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Nu har ja fått ultraljudstime på mandag. Då går ja in i min 7 vecka (kommer alltså va 6+0) kommer ja kunna höra hjärtat slå då? Hoppas hoppas :):)
 
Så spennende!
Hjertet begynner vel å slå iløpet av uke 6, så vanskelig å si om du vil se det på mandag om du da er 6+0.
Jeg skal på tirsdag og da er jeg 7+0. Ble anbefalt å vente til da, nettopp for å da kunne se hjertet som (forhåpentligvis) slår ;)

Du greier ikke å vente en uke til da? :)
 
De var inte ja som valde dag. Men ja tänker såhär också att de kan va så att ja är lite längre än va terminkalkulatorn säger. Fick trots allt positivt 1 vecka innan mens. Så ja går nog dit och så hoppas ja att få se ett litet hjärta slå. ☺️
 
Eg såg ikkje så mye på 5+5! Skal tilbake når eg er 7+4
 
Läste nu på bv appen att hjärtat börjar slå 25 dagar fra unnfangelse så de kaaaanske slå ett litet hjärta da:)
 
Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte på mandag da :)
Går jo an å bestille flere private ul også da. Selv om det er dyrt, synes jeg det er verd hver ei krone! :)
 
Jeg skal på ul på Volvat i uke 7:) den 30.oktober.. Krysser fingrene! Men må nok tilbake i uke 12-13 også. Jeg syns også det er verdt pengene.
 
Så spennende!
Hjertet begynner vel å slå iløpet av uke 6, så vanskelig å si om du vil se det på mandag om du da er 6+0.
Jeg skal på tirsdag og da er jeg 7+0. Ble anbefalt å vente til da, nettopp for å da kunne se hjertet som (forhåpentligvis) slår ;)

Du greier ikke å vente en uke til da? :)

faktisk så begynner det i uke 5.
Så ja! det burde gå an å se hjerteslag
 
Back
Topp