ulsokker til småtassene

maryjoleen

Forumet er livet
noen som har noen å anbefale??
kjøpr noen tykke janus ullsokker med antiskli under men di er jo så forferdeli stramme...
blir jo så ekkelt til snuppa..
hvilken ullsokker har dere kjøpt?[:)]

tanta t bestefaren som har strikket her! nermer seg 80år, men strikke t Mathias, det skal hu[:D]  kom  og sa at hu hadde strikket "kvardags lubbe" t han, skikkelig søt!

Nøstebarn (www.nostebarn.no) og baansull.no har gode ullsokker.

Vi har sokker fra dem. Kan få hjemmestrikkede også og har noen av dem, men de blir liksom tjukkere og min gutt er så varm at han kun klarer å ha ett par sokker på seg, så vi bruker tynne ullsokker innerst.

Snuppa vår  liker litt sånne tynne ullsokker så vi kjøper den boksen på apotek1 med 6 par til 149 kr.
Ellers så bruker lillegutt trysil sokker

Må på apotek 1, skjønner jeg... Vi bruker ullvangsokker, vår, høst og vinter... Og på sommeren hvis det er støvlevær...

janus ullsokker i vintersko/støvler....tøffler inne(sklir på ullsokkene)[:)]

ORIGINAL: Tiden flyr!!!

Må på apotek 1, skjønner jeg... Vi bruker ullvangsokker, vår, høst og vinter... Og på sommeren hvis det er støvlevær...

men finnes ikke ulvangsokker til baby?? hehe nei det jør vell ikke det:P

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Mamma strikket for vår del[8D]

ORIGINAL: maryjoleen

ORIGINAL: Tiden flyr!!!

men finnes ikke ulvangsokker til baby?? hehe nei det jør vell ikke det:P

Vi har ulvang sokker til gutten vår som snart blir 1 år, vi har hatt de fra str 20 [;)]

Ulvang ullsokk. kjøpte på G-sport til 150 kr for tre stykk. God som gull.
str 19-21, han er 6 mnd (litt store, men går bra)

Her strikker oldemor! [:D] Men en venninne av meg hang opp lapp på butikken der hun bor om noen kunne tenke seg å strikke sokker om hun kjøpte garnet. Og hun fikk over 20 telefoner av pensjonister i nærområdet som gjerne gjorde det gratis. De likte å strikke babyting, men hadde ingen å gjøre det til. De ble kjempeglade for at noen trengete hjelp fra dem og at de fikk noe å gjøre.

I følge venninna mi var det visst nok betaling at man hadde med seg babyen inn, satt der i 20 m inutter å prata og de fikk holde babyen, prøve sokkene på dem osv. De så lykkelige ut når de gikk [:)] Men så klart. Sjokolade er noe alle liker [:)] Venninna mi satt i allefall igjen med følelsen av at hun hadde gjort en god gjerning, var ingen som følte seg utnytta. Og du aner ikke hvor mye fint hun har fått av noen av disse gamle etterpå. De strikker alt mulig til babyen i gaver.

mamma strikke for den store gullmedalje nå:) men jeg skal kjøpe en en dose  med ulvang også:) var kjempefornøyd med de i fjord:)

Back
Topp