Ullundertøy. Helt sett.

mia1984

Andre møte med forumet
Heisann.

Noen som kan anbefale billig og bra ullundertøy? Ser prisen på hele sett ofte er langt over 500. Finnes det noe som er billig og like bra?

pierre robert ,150 kr per del ca[:D]

fornøyd [;)]

tenke du på voksen kanskje?da er jeg ikke helt sikker,jeg har kjøpt mine på tilbud

Tenkte på til barn. De sliter jo settene ut så fort. Går jo flere sett per vinter. Takk for svar!!

apotek 1 har sett til 199kr (både bukse og trøye), helt opp til str. 8år

Man kjøper på salg.
Forrige uke hadde Barnas Hus forrige sesongs Reflex-ulltøy til 99 pr. del.
Safa er også et godt alternativ - selges vanligvis på Bogerud, koster 99 pr. del vanlig pris.

Janus fra obs er ikke gale pris på

99 kr per del fra Reflex er vel den rimeligste. 

Jeg er veldig fornøyd med Janus

Jeg kjøpte en hel dress på obs av merket "leketøy".
Den har de skryti mye av i bhg, og sagt at han aldri er kald når han har på den[:)]

Husker ikke hvor mye jeg betalte, men godt under 500 kroner iallefall.
300 kanskje?

Selv om Devold er dyrt har jeg en følelse av at det holder like lenge som 3 sett av den billige typen. Så kjøper alltid Devold om jeg kommer over på salg. [:)]

Det fra apotek1 [:D] fikk 2 sett i julegave, har brukt de ofte og det vises ikke[:)]

Og så er det fra Joha, Cubus, Reflex, Janus (coop obs).. Janus tipsy forandrer litt fasong etter vask[8|] Men er like bra [:)]

joha!!! blir vel en350kr ca for ett sett,++,kommer an på om det er ull,ull/bomull el ull/silke. svergertil joha,det holder seg fantastisk fint hele sesongen,og det er jo utrolig fine ullklær!!!!

elelrs fikk vi en janusbody til jul,den var kjempefin,men mye tynnere og løsere i stoffet i forhold til joha,tipper den går fortere i stykker? aner ikke..

ORIGINAL: *MaaD*

apotek 1 har sett til 199kr (både bukse og trøye), helt opp til str. 8år
<

ORIGINAL: Aravis

Jeg bruker det fra Cubus, det er helt ok! [:)]
Samme her.. 149 pr del [:)]

Back
Topp