Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det flekker er det en ting. Tenker bare svette av å ha blitt varm på ryggen liksom. Snakk om baby som ikke er i bhg. Har lest at det ikke gjør noe om bleia lekker tiss heller.Aner ikke.. Vasker det etter en dag i barnehagen uansett jeg![]()
Ja er det flekker er det en ting. Tenker bare svette av å ha blitt varm på ryggen liksom. Snakk om baby som ikke er i bhg. Har lest at det ikke gjør noe om bleia lekker tiss heller.
Lanolin i ull renser slik at det ikke trengs å vaskes så ofte. Gjelder der bare ubehandlet ull?
Nøstebarn skriver at plaggene deres ikke trengs å vaskes ofte fordi de er ubehandlet. Står ingenting om å lanolinisere de. Du mener kanskje ull som er behandlet?Kun ubehandlet ull.
Hvis du lanoliserer, så trenger du kun vaske når det er flekker, når det er skittent og når det lukter.
Resten vil det rense selv.
Man må lanolisere en gang i måneden for å holde ved like.
Nøstebarn skriver at plaggene deres ikke trengs å vaskes ofte fordi de er ubehandlet. Står ingenting om å lanolinisere de. Du mener kanskje ull som er behandlet?
Aner ikke.. Vasker det etter en dag i barnehagen uansett jeg![]()
Hvis det er tiss har jeg vasket, selv om det liksom ikke trengs. Har ikke skjønt det der med at ytterlag i lanolisert ull ikke trengs å vaskes ofteSyns det er litt ekkelt å ikke vaske ulltøyet etter hvert bruk, fordi svette (evt tiss fra bleie) tørker inn i tøyet.