Ulltøy til voksne

Boblefrua

Forumet er livet
Hvilket ullundertøy har du, og er du fornøyd?

Har Kari Traa og Devold, veldig fornøyd med begge! :) Er egentlig veldig følsom for ull - det kløøøør, men disse syns jeg ikke klør noe særlig:)

Jeg bruker superundertøy som jeg egentlig tror er uten ull, og er veldig fornøyd med det. Klør av ull og det andre holder meg varm nok i massevis til mitt bruk :p tror det er fra stormberg.

Jeg er veldig fornøyd med mitt fra Devold,men trenger flere sett og er åpen for andre merker.
Men det må være ull.

Fornøyd med devold. Syns kari traa si bukse ikke var like behagelig på når jeg prøvde de. Men de ser jo råfine ut da :p

Bjørn Dæhlie til hele familien. Kjøpt på Coop :)ingen over, ingen ved siden av. Det eneste jeg kan klage på er at de ikke har produsert små nok størrelser i år. Heldigvis handlet jeg for et par år siden, begge barna har :D

Bruker ull hele døgnet jeg nå.. Fryser hele tiden, så jeg synes det er fint med litt usporty ull som passer til klærne mine. Er jo ikke på tur i skogen hver dag :p
Ikke sant;) er veldig glad i å bruke kjoler, så må finne noen skikkelig gode ullstrømpebukser også.

Ikke sant;) er veldig glad i å bruke kjoler, så må finne noen skikkelig gode ullstrømpebukser også.

Så Lindex hadde noen gode, men så etter kun svarte da. Så vet ikke om de har flere farger :)
Så klør de ikke, og skal du ha nylonstrømpe så har Veromoda strømper med tykk fleece inni de er også gode om man skal pynte seg litt :p

Bruker hovedsaklig ulltøy fra Nøstebarn og synes de er herlig, brukes hele året :P Men har også en skikkelig god ammegenser i ull fra Milker og vurderer sterkt å kjøpe mer derifra
MI15000_4-milker-ammegenser-lea-ull-vinroedjpg.w610.h610.fill.jpg Denne er det jeg har, diskré knapper på sidene som kneppes opp når man ammer og som er en fin detalj som gjør at man kan bruke den selv om man ikke ammer(lengre).

Bruker mest janus og Kari traa. Men nå begynner magen å bli for stor

Jeg har kari traa, stormberg og devold. Har og en trøye som er av ett merke jeg ikke husker, kjempe god men drit stygg :P

Back
Topp