Ullsokke debatten

Mrs b

Forumet er livet
VIP
ser ikke ut som det blir noe sommer,så jeg planlegger høst og vinter jeg da heller[:D]

stemmer det at ullsokker rett på huden i goretex sko er best?eller med vanligesokker så ull?

føler både jeg og barna ble kalde med ull rett på huden.[8|]

skulle ønske det var vintersko med skikkelig tykkt ullfor i.som ugg sko[:)]

gruer meg til vinteren nå jeg[&:]

blandingsokker er vel best i goretex innbiller jeg meg... type med ull og syntet i? eller tar jeg helt feil?

vi har pleid å ha goretx og et par sko med ullfor i kraftig vannavvissende skinn på vinteren.. fra skofus.. sistnevnte er kjempegode og varme[:)]

Jeg pleier å ha tynne ullsokker fra f.eks Janus innerst, og så hjemmestrikkede ullsokker utenpå på guttene. Da er de alltid varme på føttene[:)]

Jeg har tynn ullstrømpebukse, så hjemmestrikka ullsokker og så vintersko![:)] Jeg svetter på beina[;)]

Jeg bruker sånne ullsokker ala Ulvang og sånn. Blir det kaldt er skoen for trang og/eller sokken for stram. Det er når luftlaget mellom lagene blir varmt du holder varmen godt. Er det ikke rom for luft, er det ikke rom for varme. [;)]

Jeg trodde det var sånn at ren ull ikke er like god nedi goretexsko, jeg! Men det er mulig jeg har misforstått...
I vinter brukte i hvert fall mini type Ulvang-sokker (i tillegg til strømpebukse) stort sett i sine sko... Av og til vanlig ull også, alt etter hva vi egentlig hadde tilgjengelig...

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Ull rett mot huden[:)]

ORIGINAL: Cookiemonster

Jeg blir bare klam og kald av ullsokker.. så stemmer for bomull her[8D]

samme her.

Back
Topp