Ullklær

Har kjøpt endel ull ♡ Hustle & claire har fine omslagsbodyer!

Vi har kjøpt noen ullbodyer på Lindex i strl 56. De har også noe på cubus har jeg sett. Også strikker familien ytterklær i ull til henne. Når man får i mars så synes jeg ull er lurt, det kan fortsatt være kaldt se fleste steder i landet, og ull regulerer varmen :)

Har sett masse ull flere steder, men har ikke kikka etter omslagsbodyer da, for de liker jeg ikke :p

Men som FruJohnsen skriver, så er det kanskje lurt å ikke handle inn så alt for mye ull til å begynne med, i tilfelle ungen ikke tåler det.

Har sett masse ull flere steder, men har ikke kikka etter omslagsbodyer da, for de liker jeg ikke :p

Men som FruJohnsen skriver, så er det kanskje lurt å ikke handle inn så alt for mye ull til å begynne med, i tilfelle ungen ikke tåler det.

Enig der.. Slik jeg tenker så kan jo ull kjøpes etterhvert. Det kommer jo veldig Ann på temperaturen og om barnet tåler ull eller ikke. Har flere i familien som strikker til den lille. Tenker som så at merker en behovet for ull så kjøper en del selvsagt. Ull er gull! Det er det helt klart. :)

Har masser av ull selv. Bor jo i det når vinteren er kommet. :p

Men dere er gode på å svare! :) setter pris på gode svar fra alle sammen :D

Har brukt mye ull i bodyer og strømpebukser til storesøster. Kommer nok til å gjøre det denne gangen også :-) Så har jeg mange dyktige strikkere i familien, så samlingen med strikketøy er ganske stor ;)

Jeg har kun 3 ullbodyer, 1 ullgenser, 1 ullbukse, 2 ullstrømpebukser og en haug med sokker i ull. Har termin den 29/3 og bor i sør-trøndelag å her er været veldig varierende så jeg aner ikke hvor mye jeg må kjøpe i ull :/

Back
Topp