Soltrollet89
Blir kjent med forumet
Har man behov for ullklær de første mnd etter bebisen er født?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter litt med samme problemet, bor på Vestlandet selv og finner svært lite. Om jeg er så heldig å finner en body elns koster den jo 200kr :-OEr nyskjerrig på dette pga verken meg eller mannen har funnet noe som helst ullklær til den lille. Har vært innom de fleste butikker som selger barneklær her i Sandnes/Stavanger og der begynner str på 62 og oppover. Det blir jo nesten aldri noen skikkelig vinter her på Vestlandet, såå kan jo være derfor. Men men
Barnas hus har 30% på alt av ull nå, reflex bodyene koster ca 100kr per stk nå Men de har jo også merker hust and claire, joha, lillelam osvSliter litt med samme problemet, bor på Vestlandet selv og finner svært lite. Om jeg er så heldig å finner en body elns koster den jo 200kr :-O
Bestiller frå ulike nettbutikker
He he merkelig, jeg har masse ull fra tulla i 50 og 56 I merkene joha og lillelam, nøstebarn har helt ned til str 40Er nyskjerrig på dette pga verken meg eller mannen har funnet noe som helst ullklær til den lille. Har vært innom de fleste butikker som selger barneklær her i Sandnes/Stavanger og der begynner str på 62 og oppover. Det blir jo nesten aldri noen skikkelig vinter her på Vestlandet, såå kan jo være derfor. Men men
Nøstebarn har mykje fint.... Eg skal kjøpa sparkebuksa og omslagsbodyar i ull.... 1 eller to sett... Men syns at de e i øvekant dyrt.... Åsså vett eg ikkje om me får gutt eller jenta, å då e klærnå litt "kjedelige"Er nyskjerrig på dette pga verken meg eller mannen har funnet noe som helst ullklær til den lille. Har vært innom de fleste butikker som selger barneklær her i Sandnes/Stavanger og der begynner str på 62 og oppover. Det blir jo nesten aldri noen skikkelig vinter her på Vestlandet, såå kan jo være derfor. Men men
Hvilke da? Har lett meg skakk.
Veldig individuelt. Jeg hadde kjøpt inn en god del ullklær i de minste størrelsene, men fikk brukt det veldig lite. Minsten var så utrolig varm av seg, så han blei bare klam og utilpass med ull..Har man behov for ullklær de første mnd etter bebisen er født?