Ullklær

Delightful

Forelsket i forumet
Hvor mye ullklær har dere til barna?

Her har vi 4 ullbodyer og en hel ulldress til veslejenta..
Hva mer trenger vi?

Her flytter barna inn i ull fra septebmer til april/mai. Så eldste mann som går i barnehagen har 8sett. Da berge jeg med å vaske en ullvask i uka. Minste frøkna er ikke i barnehagen og har rundt fem sett. Kommer jo ann på hvor man bor og hvordan vær man har

Her har de bare to sett hver. Men håper på og få tatt meg en handle runde om ikke lenge og handle litt mer[:)]

jeg trur dom har ti sett hver, stømpebukser/longs og genser dvs. Sen har dom 5 ullbukser hver og 3 litt tykkere ull genser.. ska kjøpe 2-3 stk tykke ullgenser til hver til dom og to bukser hver. Og så har dom underbukser i ull, men trenger flere... Elsker ull vi[:D]

ville hatt stømpebukse eller longs og;)

her liker jeg og ha en del slik at jeg slipper å vaske ull hver dag:) her brukes det ull hele tiden på vinterstid:)

Vi har vel 4 ull bodyer, ullstrømper 3 stk, en heldress til utebruk, og 2 nattpysjamaser som er av ull, 2 luer og mange par sokker. Her veldig glad i ull, aldri for kaldt, og ikke for varmt[:D]

Til snuppa på 4,5 år har jeg sikkert 10 sett ull longser og trøyer, ull heldresser osv osv...MEN hun bruker ull innerst HVER dag i barnehagen, så hun bruker nesten ikke vanlige klær.

Til babyen som kommer i desember, så har jeg ikke mere enn noen få sett, å blir ikke å handle inn så mye heller, for det første så slites det ikke på samme måte, for det andre har jeg skikkelig både voksi og lammeskinnspose, bilstolpose osv...å babyen skal jo ikke ut i kulda uten å være godt innpakka i noe av dette...i tilegg har jeg noen sett med sånne strikka hentesett. (jakke, ullbukse og lue)

JEG synes ull er viktigst på di barna som er mye ute[:)] trenger ikke så mye til en baby, inne kommer den sikkert mest til å bare ha body og strømpebukse...for jeg er nemlig en "body og strømpebukse mamma"[;)]

Back
Topp