Ullklær til nyfødt

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Noen som har tips til bra (ikke altfor dyre) nettbutikker med ullklær til nyfødt? Helst også prematur.

Jeg handlet endel på https://www.samsofie.no/
Stadig mye på salg.

Enig i at klærne fra Hust&Claire er bra. Har brukt og bruker fortsatt mye til storebror.
De har jo både ren ull, ull/viskose og ull/silke.

Jeg var veldig fornøyd med NameIt sitt ulltøy når sønnen var baby. Det er overkommelig i pris også synes jeg. Stod vel noe om rabatt hos TFF også på nameit, men det var kanskje bare noen spesielle butikker rundt om. De har noe ned i størrelse 40 :)

Takk for gode tips! Hadde ikke hørt om colorwool og samsofie før. Så det var litt tilbud også. Kjekt!
Tror jeg må ta en tur på name.it også evlak! De har så mye fint der! Virker som rabatten bare funker i butikk

Det er lagertømming på lekmer.no nå! Var akkurat inne og så flere ullplagg der til godt reduserte priser:)

Ååå!!! Takk for tips!! Skal inn dir sporen streks for å sjekke!!

*dobbeltpost*

Joha er gode og har også i prematur. De er ikke så dyr og kommer garantert på tilbud før jul! Der har de også ullbodyer som omslagsbodyer som jeg foretrakk lett over vanlige bodyer med nyfødt. Det er ganske "skummelt" å trekke body over hodet på heeelt nye små babyer :p så her blir det kun omslagsbodyer de første ukene :)

Cubus har ull til 50 kroner delen her i Trondheim. Mulig det gjelder andre steder også? :)
Til frøkna på 2 brukte vi en del cubus ull :). Buksene holdt, men bodyene måtte svigermor sy et par ganger. Mulig vi har vært uheldig, så vi skal gi det en ny sjanse :)

Hvis du kan få noen til å strikke for deg anbefaler jeg at de bruker blanding av alpakka og silke. Fikk en nydelig buksebjørn (https://bluum.no/produkt/bestis-buksebjorn-lang/) i går som noen slektninger hadde strikket, og den var helt nyyydelig myk og deilig. :Heartred

Såååå søte!! [emoji7][emoji92]
Jeg har en svigermor som strikker masse [emoji6]
Denne er bestilt fra henne allerede, men vil gjerne ha noen sparkebukser i ull også [emoji1360]

3565c6755ca971b98e133f98ec778a63.png

www.smaaungene.no har også MYE fint! :) Og Lillelam. Men ingen av delene går vel som spesielt billig, dessverre..

Så mye fint! [emoji5]
Jeg gav opp å finne noe billig, så har kjøpt litt joha ull på babyshop [emoji85] Veldig fine klær da!

Back
Topp