Ullklær til baby

Vivaliva

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Noen som kjenner til nettbutikker med ullklær til babyer som også er gode på pris?:)

Noen som kjenner til nettbutikker med ullklær til babyer som også er gode på pris?:)

Anbefaler polarn og pyret sine ullbodyer, de varer LENGE. Er romslige i størrelsen, men jeg fikk brukt en i str 62/68 på min da han brukte str 80 i alt annet i høst, og da var samtidig den bodyen også passe da han var i str 62/68 :) sømmene er på skrå ved brystet til armhulen og det gjør at den vokser mer med barnet, så der veier den lange brukstida opp for at det koster mer enn en ullbody. Hvis vi får vinterbaby senere ville jeg definitivt ha skaffa et par av de bodyene i minste str til man skal ut av huset.

Cubus har gode ullklær i bomull/ull. Liker også godt Janus, som ofte er på tilbud :)

ullsilke fra joha er bra :D !
Og nøwtevarn sin ull er helt super til de minste

Reflex fra BarnasHus
Cubus sin ull

Begge deler brukes masse her :)

Vi digger Tom & Trine fra Spar kjøp. God passform, fine klare farger og god kvalitet.

Har prøvd litt forskjellig, men Joha er favoritten. Veldig fornøyd med Janus og Reflex også :)

Colorwool og stylepit. Stadig vekk gode tilbud, colorwool er helt rå på kundeservice også! Begge har de kjente merkene som joha, hust&claire osv. Vi elsker joha sin ull/bomull til frøkna med eksem.

Vi sverget til name it sin ullstrømpebukse(ikke 100% ull) de første månedene, var så god passform til nyfødt og egentlig fortsatt:)

Back
Topp