AbsoluttPINK
Gift med forumet
Er det noen som har født på Ullevål??Var du fornøyd?var de hyggelige osv..??
Jeg har fått plass på avdeling A
Jeg har fått plass på avdeling A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: FrøkenBast
Jeg var på fødeavd. B og på svangerskapspoliklinikk, og er generellt virkelig missfornøyd med sykehuset og alt der.
Skal aldri føde der igjen[:@]
ORIGINAL: PrincessI
Jeg var på fødeavd. B og på svangerskapspoliklinikk, og er generellt virkelig missfornøyd med sykehuset og alt der.
kan jeg spørre hva som skjedde??
Tja, omstendigheter som at det var helt fullt på begge avd. så de hadde knapt tid til meg enda jeg var ett spesialtilfelle.
Feilsetting av termin, drøyde fødsel over 4.5 dager sånn at jeg besvimte og endte opp med ks.
Ikke sjekket de crp etterpå, så jeg kollapset og lå med 40 i feber og fikk nyre-bekken betennelse, ikke hørte de på meg da jeg sa jeg ikke hadde noe melk i det hele tatt, så sønnen min gikk ned 600 gram på 3 dager, han var utsultet. Så tok de ikke ansvar, nektet å gi mme.
Kjeppjaget omtrent mannen min hver dag......kort oppsummert.
ORIGINAL: PrincessI
kan jeg spørre hva som skjedde??
Tja, omstendigheter som at det var helt fullt på begge avd. så de hadde knapt tid til meg enda jeg var ett spesialtilfelle.
Feilsetting av termin, drøyde fødsel over 4.5 dager sånn at jeg besvimte og endte opp med ks.
Ikke sjekket de crp etterpå, så jeg kollapset og lå med 40 i feber og fikk nyre-bekken betennelse, ikke hørte de på meg da jeg sa jeg ikke hadde noe melk i det hele tatt, så sønnen min gikk ned 600 gram på 3 dager, han var utsultet. Så tok de ikke ansvar, nektet å gi mme.
Kjeppjaget omtrent mannen min hver dag......kort oppsummert.
Jeg fikk bare beskjed om at de ga ikke mme, de fikk ikke lov. Vel de sa det som en unnskyldning etterpå når jeg ble rasende når jeg fant ut at gutten min var utsultet. Eneste grunnen til at de sjekket om jeg hadde melk var fordi samboer til slutt tvang dem når jeg kollapset på dag3, da veide de gutten min og sjekket brystene, og ikke en dråpe kom i det hele tatt. Dessuten kom det aldri noe annet enn bek fra gutten min, ikke noe som tilsa at han fikk i seg noe annet, for da skulle fargen forandre seg, og det gjorde den ikke.
Nei takk til ullevål igjen.