Ullevål sykehus!!

AbsoluttPINK

Gift med forumet
Er det noen som har født på Ullevål??Var du fornøyd?var de hyggelige osv..??
Jeg har fått plass på avdeling A

En vennine av meg fødte der for en uke siden. Hun var veldig fornøyd. De er sikkert kjempe flinke. Jeg er på ullvål med Ela på barne avdelingen hver 3 uke. Masse flinke folk der.

dytter litt jeg...

skulle født på a med føddte på b var ikke plass på a...Men gud så flott det var fikk oppføling hele tiden ikke noe som var prob, de var så supre hele gjengen kunne tenkt meg og føde en gang til bare pga servicen...Var helt supert burde bare glede deg[:D]

Min første ble født på aker sykehus, der var det hellt elendig...[:@] 

jeg fødte på Ullevål, og har ikke annet enn positivt å komme med [:)]
Hadde verdens herligste jordmor og fødselen var en kjempe opplevesle..
Også var vi på hotellet etterpå

Kommer nok kanskje til å føde der neste gang også, hvis det ikke blir Ahus da..
-får se ann hvordan det har blitt etter de har bygget ferdig [:)]

Hei, jeg fødte på Ullevål men var på avdeling B om jeg ikke tar helt feil nå. Veldig fornøyd med hun jm som tok imot Mina. Hun var kjempe søt.

Ble overflyttet til hotellet et par timer etter at jeg fødte. Da jeg skulle vel ønske jeg kunne ha vært en natt på barsel eller noe.. Følte meg litt ensom på hotellet jeg da[&o] Veldig ammepress er det der også.. Jeg slet masse med det siden Mina hadde gulsot og ville bare sove hele tiden.

Hei. Jeg var på avd. A og var fornøyd. Fikk god hjelp og oppfølging, synes jeg. [:)]

ORIGINAL: FrøkenBast

Jeg var på fødeavd. B og på svangerskapspoliklinikk, og er generellt virkelig missfornøyd med sykehuset og alt der.
Skal aldri føde der igjen[:@]

kan jeg spørre hva som skjedde??

Takk for svar[:)]Fint å høre at de fleste av dere er fornøyde da!!!
håper alt går bra for meg også....og at jeg kan få være på hotellet etter fødsel!

ORIGINAL: PrincessI

Jeg var på fødeavd. B og på svangerskapspoliklinikk, og er generellt virkelig missfornøyd med sykehuset og alt der.

Tja, omstendigheter som at det var helt fullt på begge avd. så de hadde knapt tid til meg enda jeg var ett spesialtilfelle.
Feilsetting av termin, drøyde fødsel over 4.5 dager sånn at jeg besvimte og endte opp med ks.
Ikke sjekket de crp etterpå, så jeg kollapset og lå med 40 i feber og fikk nyre-bekken betennelse, ikke hørte de på meg da jeg sa jeg ikke hadde noe melk i det hele tatt, så sønnen min gikk ned 600 gram på 3 dager, han var utsultet. Så tok de ikke ansvar, nektet å gi mme.
Kjeppjaget omtrent mannen min  hver dag......kort oppsummert.

WOW[&:]...Det hørtes jo helt grusomt ut!!

ORIGINAL: PrincessI

Tja, omstendigheter som at det var helt fullt på begge avd. så de hadde knapt tid til meg enda jeg var ett spesialtilfelle.
Feilsetting av termin, drøyde fødsel over 4.5 dager sånn at jeg besvimte og endte opp med ks.
Ikke sjekket de crp etterpå, så jeg kollapset og lå med 40 i feber og fikk nyre-bekken betennelse, ikke hørte de på meg da jeg sa jeg ikke hadde noe melk i det hele tatt, så sønnen min gikk ned 600 gram på 3 dager, han var utsultet. Så tok de ikke ansvar, nektet å gi mme.
Kjeppjaget omtrent mannen min  hver dag......kort oppsummert.

Syntes det er så sprøtt at du kunne få så forskjellig behandling enn meg med tanke på at vi fødte med noen dagers mellomrom. Du m ha vært MAX uheldig med personalet.

Jeg opplevde ca alt motsatt. Ble satt i gang 1 dag etter vannavgang selvom det er vanlig å vente i 3 døgn. Dette pga jeg var kjemperedd for tiden skulle drøyes sånn og noe skulle gå galt.
Jeg fikk selv velge når jeg ville gi han mme, dette var det mor som bestemte fikk jeg beskjed om.
Gubben fikk bli igjen etter stilletiden, siden jeg var helt utslitt. De passet i tillegg på Johannes hver natt jeg var der så jeg skulle få sovet.

sign....
jeg var på fødeavd.A
men behandlingen Jeg ,og spessielt min samboer fikk var bare helt utrolig...det er det værste jeg har vært med på.....aldri mer skal jeg føde der....

Jeg fikk bare beskjed om at de ga ikke mme, de fikk ikke lov. Vel de sa det som en unnskyldning etterpå når jeg ble rasende når jeg fant ut at gutten min var utsultet. Eneste grunnen til at de sjekket om jeg hadde melk var fordi samboer til slutt tvang dem når jeg kollapset på dag3, da veide de gutten min og sjekket brystene, og ikke en dråpe kom i det hele tatt. Dessuten kom det aldri noe annet enn bek fra gutten min, ikke noe som tilsa at han fikk i seg noe annet, for da skulle fargen forandre seg, og det gjorde den ikke.
Nei takk til ullevål igjen.

De hadde et kjøleskap hvor det sto masse ferdig laget mme, som de laget opp ny hver dag... Skjønner ikke at de fikk seg til å si noe sånt til deg... Jeg fikk selv ikke melk før dag 4, og det tok 1 1/2 døgn før jeg selv ba om mme, men det tok mange dager før han fikk annen avføring en barnebek, reagerte på det selv og lurte på hvorfor han ikke hadde annen avføring siden han hadde fått næring, men det var normalt.

Skjønner veldig godt at du ikke vil ha Ullevål igjen ja!

Back
Topp