Ullevål i morgen

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Var på kontroll på sykehuset i går og fikk beskjed om å komme inn på søndag kl 9, da skal jeg settes i gang. Så sa legen at det kunne fort gå noen dager før ting skjedde, så jeg må pakke med meg alt jeg trenger til meg og baby, frem til vi skal hjem. Og der gikk det opp for meg, haha! Så i morgen bærer det til sykehuset, og neste gang jeg skal hjem er vi en liten familie på tre :) er så spent nå!

Oiiii så spennende! Er du på overtid siden de setter deg i gang? Masse masse lykke til- må føles helt surrealistisk(og deilig):-)

Spennende dager du har i vente da :) Får håpe at det går litt fortgang i ting så du slipper være der alt for lenge ;)

Oiiii så spennende! Er du på overtid siden de setter deg i gang? Masse masse lykke til- må føles helt surrealistisk(og deilig):-)

Takk! :) Nei, jeg er 38+3 i dag, så hun kommer rett rundt uke 39. Jeg har visst ikke godt av å gå gravid, har så høy puls og høyt blodtrykk, og har det generelt ikke noe særlig behagelig. Vesla er litt under snittet også, så hun får det kanskje bedre på utsiden :) var helt fjern etter legetimen i går, så ja, surrealistisk men skal også bli bra å endelig få henne i armene!

Takk! :) Nei, jeg er 38+3 i dag, så hun kommer rett rundt uke 39. Jeg har visst ikke godt av å gå gravid, har så høy puls og høyt blodtrykk, og har det generelt ikke noe særlig behagelig. Vesla er litt under snittet også, så hun får det kanskje bedre på utsiden :) var helt fjern etter legetimen i går, så ja, surrealistisk men skal også bli bra å endelig få henne i armene!
Ahh. Ja da er det jo best å få henne ut da. Ta vare på deg selv og lykke til:-)

Lykke til! :) får håpe det ikke tar flere dager :)

Lykke til med igangsetting :) spennende! Kan jeg spørre hva pulsen og blodtrykket ditt har vært? Har du måtte gå på medisiner eller har det gått greit uten? :)

Lykke til med igangsetting :) spennende! Kan jeg spørre hva pulsen og blodtrykket ditt har vært? Har du måtte gå på medisiner eller har det gått greit uten? :)

Hvilepulsen min ligger litt under eller over 100, men har blitt målt helt opp til 120 :o når jeg har sjekka selv har den stort sett vært på rundt 90. blodtrykket svinger veldig, høyeste måling var på 150/100. På sykehuset i går lå det på 148/84. Har ikke gått på medisiner. :)

Spennende! Håper alt går strålende og masse lykke til :D

Lykke til!!! Jeg var så utrolig fornøyd på Ullevål, håper du/dere får en like god opplevelse som vi fikk!! ;) ;)

Lykke til :-)

Back
Topp