Ulldress

Nymor21

Andre møte med forumet
Begynt å tenke på ulldress til barna, og synes lillelam sine er veldig fine, men lurte på om noen vet om de er god å bruke? Synes de ser tynne ut, så lurer på om de gir godt med varme på vinteren? Eller om det er noen andre ulldresser som er gode?
 
Begynt å tenke på ulldress til barna, og synes lillelam sine er veldig fine, men lurte på om noen vet om de er god å bruke? Synes de ser tynne ut, så lurer på om de gir godt med varme på vinteren? Eller om det er noen andre ulldresser som er gode?
Begynt å tenke på ulldress til barna, og synes lillelam sine er veldig fine, men lurte på om noen vet om de er god å bruke? Synes de ser tynne ut, så lurer på om de gir godt med varme på vinteren? Eller om det er noen andre ulldresser som er gode?

Jeg er veldig glad i Cosilana ulldressen jeg kjøpte fra ohdearbaby.no. Super myk og varm, og veldig fornøyd med kvaliteten så langt.
 
Lille lam sine er veldig gode å bruke, men jeg vil si at de ikke er de aller varmeste. Hvis du vil ha varmest mulig ville jeg heller gått for en dress i ullfleece.
 
Lille lam sine er veldig gode å bruke, men jeg vil si at de ikke er de aller varmeste. Hvis du vil ha varmest mulig ville jeg heller gått for en dress i ullfleece.
Signerer denne


Denne er god, anbefaler også balaklava derifra
 
Hvis du ikke kjenner noen som strikker så ville jeg kjøpt ull som er tykkere enn lillelam. Føler den ulla passer mer til høst/vår.
Jeg kjøpte faktisk en ulldress på Lindex, den var på 50% i sommer og den er tykk nok til vinteren også. Ungen bruker den i bhg hver dag, og jeg ser den henger til tørk hver gang det er bløtt ute, og den er allerede tør innen jeg henter på ettermiddagen.
 
Jeg har bruktnog kommer til å.bruke fra Spar Kjøp. Er ullfleece, gode og tykke nok nedi en vogn.
 
Jeg er veldig glad i Cosilana ulldressen jeg kjøpte fra ohdearbaby.no. Super myk og varm, og veldig fornøyd med kvaliteten så langt.
Samme her. Kjøpte Cosilana i fjor og ser de har fått inn Joha ulldresser nå som jeg vurderer (litt rimligere).

 
Jeg brukte dem fra Spar kjøp sist og kommer til å gjøre det nå også.

Lille lam sine er greie på høst/vår og som mellomlag
 
Lillelam er fine og myke, men ikke så tykk, og de blir etter min erfaring med flere dresser der fra, fort ødelagt. Har for øyeblikket en ulldress fra safa som er god og myk, og passelig varm til soving i vogn,den har heller ingen tegn til slitasje enda
 
Signerer denne


Denne er god, anbefaler også balaklava derifra
Ja! Vi har en slik, bruktkupp på Finn, og den er utrolig god og varm.
 
Back
Topp