Ulldress?

Hva med å vente og heller se det an? Kan jo bestille på nett etter at baby kommer og :)

Tja jeg er så usikker selv. Sett på joha sin i dag. Men syns det er vrient å vite hvor mye det vil bli brukt. Eneste jeg tenker på med den fra nøstebarnet er hetten kan bli en plage. Man må alltid ha den på ellers vil den bli en klump på ryggen når de ligger i vognen eller i bilsete. Men som jeg sier jeg vet ikke heeelt hva jeg trenger selv, så har ikke kjøt noe som helst enda.

http://www.petterpia.com/produkt/vare-merker/joha/joha-ull/joha-softulldress-lilla-stripet-aw16-17-3

Den var jo også fin! :) er den sånn ekstra tykk? Nøstebarn hadde noen uten hette også, men de er visst tynnere og mer pysj-aktige..

Joda klart jeg kan men tenk om jeg trenger den og ikke har den... Haha innser selv at det ikke er heeeelt logisk men behovet er der i hode mitt

Veldig fin :) men jeg ser ikke på det som en nødvendighet så lenge man ikke er ute på de kaldeste dagene og man har en god vognpose. Tenker det blir mer aktuelt til høsten igjen når de er litt større :)

Bare husk at det ikke er anbefalt med tykke yttertøy i bilstol, så behovet er der egentlig bare om dere skal Trille ute med vogn i starten.
Dersom tanken er i stolen ville eg heller hatt ett tykt ullteppe (nøstebarn sitt er gull verdt), eller en bilstol pose.
Hos oss blir det I bilstolen hentesettet som blir ytterste laget av klær han har på seg, og så bilstolpose i stolen.

Bare husk at det ikke er anbefalt med tykke yttertøy i bilstol, så behovet er der egentlig bare om dere skal Trille ute med vogn i starten.
Dersom tanken er i stolen ville eg heller hatt ett tykt ullteppe (nøstebarn sitt er gull verdt), eller en bilstol pose.
Hos oss blir det I bilstolen hentesettet som blir ytterste laget av klær han har på seg, og så bilstolpose i stolen.

Ja, tenkte å ha dressen til trilleturer den første vinteren. I bilen tenker vi å bruke ullteppe og vanlige klær. :)

Her har vi kjøpt en Lillelam ulldrakt. Tenker den er tykk nok :) u vognen har vi saueskinn og dyne og i bilen en bilstolpose

Har den og er veldig fornøyd :) Kjøpte den til storebror og den ble mye brukt :)

Vi hadde nøstebarn sin ulldress, og var veldig fornøyd med den. Den varmet godt, og ble ikke for tykk eller klumpete. :)

Vi hadde dress fra Cubus, men ser ut som den ikke finnes lenger :(

Sparkjøp har ullfleecedress (100% merinoull). Kjempe myk og god, og veldig billig :)

Her har vi kjøpt en Lillelam ulldrakt. Tenker den er tykk nok :) u vognen har vi saueskinn og dyne og i bilen en bilstolpose

Tante strikker en ulldress som vi egentlig hadde tenkt å bruke til det samme, men hun mente den ble for tynn, og at vi burde ha en utenpå den igjen. Men kanskje det egentlig holder da? Er ikke lillelam-dressene strikkende ulldrakter?

Den skal jeg ta en titt på :)

Jeg kjøpte den fordi mini vokser så innmari fort i starten og det er så kjedelig å bruke nesten 1000kr på en dress som man bare får brukt i noen få uker. Jeg har termin 8/12 og gleder meg til å bruke den. Kjøpte i strl. 50 (som er minste størrelse) og den er veldig myk og litt tøyelig og kan nok brukes en stund. Ikke veldig liten. Anbefales!

Back
Topp