ullbodyer

TauZa

Forumet er livet
nå kn han bare bruke bleier en stund til for nå har jeg bestillt 3 ullbodyer fra sparkjøp i str. 110.

Ikke den beste ulla men sørne meg ikke lett å finne ullbody som er stor nok.

98 fra name it er korte i ryggen...

Vi har fra Cubus i str.100, men ellers lite bodyer. Troll sine i 92 strekker seg faktisk enda litt på lange jenta mi..
Liker best bodyer, men funker godt med stilongen over overdelen også..[;)]

æsj ja.. merker det her også at det er vanskelig å finne store nok str.. bruker ikke så mye body men syntes det er samme problem med 2 delt også[8|]

ORIGINAL: shorty86

æsj ja.. merker det her også at det er vanskelig å finne store nok str.. bruker ikke så mye body men syntes det er samme problem med 2 delt også[8|]

2 delt ull er ikke vanskelig å finne i større str!!?!

Sniker litt jeg[:)]

Janus sine går til str 100 i tillegg til at de strekker seg veldig.
Gutten min bruker 98 og litt 104 i klær, men janus ullbody i str 90 passer fint enda[:)]

Vi bruker kun todelt...........[:)]

98 er for stort her så jeg er lettet over å ikke ha samme problem. Må være fryktelig frustrerendes![&:] kan ikke eldre barn enn 2 år få lov å gå med ull eller handler dette om at ingen butikk gidder å bestille nok ull til befolkningen?[8|]

de syns de skal slutte med bleie[:D]

janus sine er gode og stoooore...

jeg liker ikke sparkjøp sine,de er så tjukke og lite elastiske.. liker name it sine best,så janus... eller joha[:)]

Bruker nesten ikke body lengre vi, fast hun ikke bruker mer en størrelse 86/92. Kan vel fortsatt bruke bleie når man ikke bruker body lengre? 

Back
Topp