Ullared..

[Malin]

Forumet er livet
Ser dere det eller??[:D] hahaha, jeg døøør.. Vi har vert der to ganger, folk er helt gale, der!![8D]

Ser på det.. He-he..

Skulle gjerne likt å vært der for jeg elsker sånne butikker. :)
Men hadde nok fått fnatt av alle menneskene..  :/
Når er det best å resie dit a?  i forhold til minst mulig folk..
Virker som mange er der iforbindelse med ferie.

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Hehe, blir flau jeg[;)]
Sambo har sagt flere ganger: vi må dit å se[8D]

Ja man må liksom oppleve det!![:D] Jeg har svigers i Sverige, så det er ikke så veldig langt og kjøre når vi først er der.. hehe.. Første gangen var mens jeg var gravid med Patrick, og det var i september, så ferierushet var liksom over.. Da var det ingen kø eller noe..

Men nå i sommer.. herregud.. vi sto i nesten en time i kø bare for å komme inn!! Man kunne knapt bevege handlekorgen, og man ble trampet på av sure kjerringer!![8D]

ORIGINAL: Windy

Ser på det.. He-he..

Skulle gjerne likt å vært der for jeg elsker sånne butikker. :)
Men hadde nok fått fnatt av alle menneskene..  :/
Når er det best å resie dit a?  i forhold til minst mulig folk..
Virker som mange er der iforbindelse med ferie.

Kan anbefale og reise september/oktober.. Etter sommeren og før julen.. Eller kanskje nå i januar-mars... [:D]

Kjenner det bare kribler i meg etter å få dra dit..  ;)

he-he.. ser for meg disse sure damene..  LIVREDDE for å ikke få nok av det de vil ha! 

freakshow ass!!! 

hihihi. hvor i sverige er det egentlig.

digger det, jeg skal dit assa[:D]

hvor i sverige er det???

Ser påt, holder på å le meg ihjel! Herregud, den ene familien handler for hele året mens de er der! Er det mulig liksom [8D]

Tar det opp og skal se senere en gang. Men ene søskenbarnet mitt og familien hennes er ALLTID innom der hver sommer når de er på ferie, så hun spør meg hvert år om ikke vi også skal dit. [8D] Tipper det er litt av noen tilstander der siden søskenbarnet mitt trives så godt der. [8D]

ORIGINAL: mamsentilleah

hvor i sverige er det???

Ligg ein plass mellom Gøteborg og Halmstad. I Falkenberg kommune.

hvor i sverige er det???

Sør for Gøteborg, litt inn i landet, men ikke langt.

Her er webside forresten:

http://www.gekas.se/

hvor i sverige er det???

Det er mellom gøteborg og halmstad [:D]

Jeg var der masse da jeg var barn, fordi tanta mi bor ikke så veldig langt unna. Moren min dro aldri for å handle, kun for å se på folk hehehe... Vi fikk en hundrings hver eller noe vi ungene og så møttes vi noen timer senere ved grillbaren hehe.

hehe, han der Mattiaz var rar da... "hallo" virka som det var det eneste han sa [8D]

Haha!![:D]
Vi har vært der 2-3ganger,er helt sykt der i grunn...[:D][8D]

Hehe, vi har vært der maaaange ganger[:)]
Er knall der[;)]

Neste gang vi drar dit blir vel i påskeferien!

men er det så billig som folk ska ha det til?

gikk glipp av det jeg. reprise???var det tvn?

syns det er idioti å stå i timesvis i kø, hadde planer om å dra dit i januar, men ser ut til at det blir avlyst.

det er vel en timestid unna gøteborg.

Back
Topp