Ullared

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Har du vært der? Og hva kjøpte du?

Jeg skal dit for første gang i desember. Skal kjøpe julegaver og ha med farmor og svigerfarmor:). Hihi. Er det som vanlige priser i Sverige? Hvordan er det med baby ting?

Enig, oppskrytt. Vi handlet for ca 15-1600kr. Kjøpte noen t-skjorter til gubben, ammetøy til meg. Litt interiørgreier. Men vi hadde ingen plan om å shoppe mye. Vi var på bilferie i sommer og var forbi, så sa kunne vi like gjerne stikke innom.

Da ville jeg heller dratt på norbyen på Svinesund

Har vært der to ganger. Kjøpte en del babyutstyr og klær. Er man ikke opptatt av merke kan man finne litt klær, både til seg selv og ungene. Fin leketøysavdeling. Ellers var jeg skuffa første gangen jeg var der. Andre gangen var på tur hjem fra ferie.

For 8 år siden Hadlet vi for 10 000:p de siste åra kanskje for 1000- 2000. Syntes det var bedre før, eller så har jeg blitt mer kresen:p

Jeg vil ditt men ennå ikke funnet noen som vil dra ditt

Vi var innom en gang vi skulle på hockey kamp i Gøteborg. Det var ordentlig harry! Ble veldig skuffet, det var ikke sånn super billig, luktet litt sånn mugg i klesavdelingen, fant litt i hesteavdelingen, men mest bare for å ha kjøpt noe. Utenom kjøpte vi shampoo, balsam, q-tips som var helt elendige, og litt andre baderomsartikler.

var derfor ca 5 år siden, handlavel for 10 000 ca. alt mulig, var gravid så kjøpte masse babytøy, og utstyr.

Sjekket priser på forhånd, og kjøpte ting som var billigere;tannkrem, fryseposer, qtips vaskeutstyr etc.

Kjøpte noen julegaver.

Så var jeg der for noen år siden, (og hadde innbrudd i bilen, 15 000 i varer stjålet) da kjøpte jeg også masse.

Hahah Okei,har ikke høye forventninger selv,gjør jo dette for gamlingene våre som har så lyst,men siden jeg er gravid vil jeg jo gjerne handle litt baby greier☺️takk for svar!

Hahah Okei,har ikke høye forventninger selv,gjør jo dette for gamlingene våre som har så lyst,men siden jeg er gravid vil jeg jo gjerne handle litt baby greier☺️takk for svar!
De har masse babygreier ☺️men vi hadde allerede fått baby og kjøpt en del ting. Så det ble lite shopping. Mer for å ha vært der☺️

Back
Topp