Ullared

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Noen som har vært på ullared? Noe spesielt å anbefale der?
For at turen skal gå raskere

Ikke vært der, men elsker å se på det på TV:)
Pappa var der i fjor og kom hjem med typ 3 SVÆRE bæreposer med klær og leker til guttungen til en slikk og ingenting:)
Klærne var fine nok, men det var litt sånn at krigen farget ned på genseren og sånn, men det var greit..

Har vært der 4-5 ganger! Mistet hodet totalt hver gang :D

Klærne er så som så, har i grunnen ikke handla så mye klær til meg selv, men har kjøpt yttertøy som jeg har vert kjempe fornøyd med.
Men du finner jo alt mellom himmel og jord!

Have fun:)

Har vært der 4-5 ganger! Mistet hodet totalt hver gang :D

Klærne er så som så, har i grunnen ikke handla så mye klær til meg selv, men har kjøpt yttertøy som jeg har vert kjempe fornøyd med.
Men du finner jo alt mellom himmel og jord!

Have fun:)
Spennende!

Venter på årets Julegave<3

Ikke vært der, men elsker å se på det på TV:)
Pappa var der i fjor og kom hjem med typ 3 SVÆRE bæreposer med klær og leker til guttungen til en slikk og ingenting:)
Klærne var fine nok, men det var litt sånn at krigen farget ned på genseren og sånn, men det var greit..
Hvordan er lekene?

Klærne vi har kjøpt til barna der holder i 5 minutter, lekene derimot har vært av en ganske god kvalitet av de vi har kjøpt!
Mitt tips er å ha spisse albuer og vær frekk å brøyt deg fram :p du står bom fast om du er høflig :p

<3 VinterPrinsesse <3

Glad jeg leste dette, takk for advarslene :) Tror jeg skipper Ullared og tar meg en tur til strømstad eller no :p

Har så lyst å dra dit å møte Morgan og Ola-Conny, haha :D

28.12.14 <3
Vi møtte dem ikke. Var stappa. Brukte en halv time på å finne parkering. Før vi gav opp og parkerte i veikanten.

Artig. Var bare å gå fram og brøyte vei. Den eneste dagen med dårlig vær i ferien så langt. Skulle havne på den vi skulle på ullared.

Back
Topp