Ullared

Hilde89

Forelsket i forumet
Vi skal til ullared i juli og gud som jeg gleder meg! :D
Det jeg lurte på var om noen har vært der og om det er mulig å kjøpe gode triller der? Har ikke så lyst å drasse m meg emmaljunga vogna, så dilemma er om jeg skal kjøpe en trille her eller vente til jeg er der..
Tips på god trille med full liggestilling og som tar liten plass mottas også:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Åh, misunnelig!
Vi ser på programmet;)
Skal der neste sommer vi:D
Skal dere sove på hotellet der:p?

Men over til spm ja...haha...

Mitt søskenbarn er der en del, da hun kun bor 1 time unna;)
De har en egen babyavd. med alt til baby. Bilseter, bæreseler, vogner,sengetøy osv osv...I forhold til merkene på vognene, utvalg, pris og kvalitet kan jeg ikke uttale meg om...
Dessuten hadde jeg vel kanskje ikke tatt sjansen på at de hadde på lager, eller den dere ønsket...
I såfall ville jeg ringt på forhånd...Kanksje Ola Conny eller Morgan svarer:p

De har egen hjemmeside da, kanskje du blir klokere av å se der? :)

Hehe, ja det skal bli knall! :D følger også med på programmet, flaut å se på men også veldig festlig;)
Nei det var fult på hotellet, så blir på hytter istedet. Så veldig koslig ut der, og det var å under ullared eiet:)

Ooo, masse gøy! Haha, kanskje det;) hadde vært staslig å få prata med en av de:p hihi.. hjemnesiden ja, ikke dumt. Får ta en titt der og se om jeg blir noe klokere. Takk for svar :)

Ja, ler så jeg griner...men også flaut å se på:P

Du må ha lykke til på vognjakten:D
Og god tur når den tid kommer;)

Jeg har vært der flere ganger, senest i april :) de har en veldig veldig bra baby / barneavdeling:):) jeg har ikke kjøpt trille der og desverre ikke lagt merke til om det var der i april:/ tips er å følge med på ullared sin blogg som du finner på hjemmesiden deres, der kommer det masse produkter som er i butikken for øyeblikket :) god tur & kos deg ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Tror også jeg vill ringt på forhånd, utrolig kjedelig å reise uten vogn hvis de ikke har noe dere vil ha på lager.

Ellers kan jeg anbefale Maclaren XT. Er vel ikke noe priskupp, akkurat, men fyttigrisen for en digg trille! Den er ikke av de aller minste, men den tar det igjen på fantastisk trillecomfort, eksepsjonell(!) solskjerming, god lagring, full liggestilling, regulerbart fotbrett, titteluke bak, veldig enkel å slå sammen og, ja, den er bare helt nydelig! Jeg bruker vogna til turer i skog og mark, ellers bruker vi bare trilla. Løp og kjøp, sier jeg bare!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror også jeg vill ringt på forhånd, utrolig kjedelig å reise uten vogn hvis de ikke har noe dere vil ha på lager.

Ellers kan jeg anbefale Maclaren XT. Er vel ikke noe priskupp, akkurat, men fyttigrisen for en digg trille! Den er ikke av de aller minste, men den tar det igjen på fantastisk trillecomfort, eksepsjonell(!) solskjerming, god lagring, full liggestilling, regulerbart fotbrett, titteluke bak, veldig enkel å slå sammen og, ja, den er bare helt nydelig! Jeg bruker vogna til turer i skog og mark, ellers bruker vi bare trilla. Løp og kjøp, sier jeg bare!

Jeg er ikke sponset av Maclaren, altså (men burde ha vært det!), bare forelsket i trilla vår;)

Jeg har vært der flere ganger, senest i april :) de har en veldig veldig bra baby / barneavdeling:):) jeg har ikke kjøpt trille der og desverre ikke lagt merke til om det var der i april:/ tips er å følge med på ullared sin blogg som du finner på hjemmesiden deres, der kommer det masse produkter som er i butikken for øyeblikket :) god tur & kos deg ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Så bra! Gleder meg til å pløye butikkhyllene der:D
Takk for tips, da skal bloggen leses ikveld. Tusen takk for det :)

Ja det hadde vært ekstremt nedtur, 4 dager i det store utland uten vogn:O
Får sjekke litt nøye opp i det:)
Den har jeg faktisk kikka litt på, kun på nett da. La det fra meg litt da jeg synes den var litt dyr, men med denne produkt omtalen bør jeg tydeligvis revudere det!:) takk for godt beskrevet anbefaling:)

Ja det hadde vært ekstremt nedtur, 4 dager i det store utland uten vogn:O
Får sjekke litt nøye opp i det:)
Den har jeg faktisk kikka litt på, kun på nett da. La det fra meg litt da jeg synes den var litt dyr, men med denne produkt omtalen bør jeg tydeligvis revudere det!:) takk for godt beskrevet anbefaling:)

Ja, det bør du absolutt revurdere! Kommer selvfølgelig an på bruken, hadde ikke kjøpt den om jeg bare var ute etter en "flyplasstrille". Jeg har sett at den har vært kritisert for at den ikke kan trilles med en hånd, men det kan den i stor grad...hvis du lurte;) Vi kjøpte den utenlands og sparte en del på det, jeg hadde nok heller ikke gått for den her hjemme pga prisen. Hadde jeg derimot visst hva jeg finn for de pengene, hadde jeg nok gått for den likevel, også her hjemme:)

Så bra! Gleder meg til å pløye butikkhyllene der:D
Takk for tips, da skal bloggen leses ikveld. Tusen takk for det :)

annet tips fra en " gammel traver"
* husk å ha klar en svensk 5er til vogna... er ikke så lett å få tak i, så slipper du bruke lang tid på det ved ankomst;)
* ta bilde av nummeret på vogna de i tilfelle den skulle bli borte:)
* sett 2 stk blå håndkurver under vogna de ti småting så de ikke detter ut av vogna;)

haha, nå hørtes jeg veldig rutinert ut ser jeg:)

har gått på alle 3 blemmene så vet hvor kjedelig det er;)

Back
Topp