Ullared (sverige) ??

Candykikk

Gift med forumet
er det seriøst sinnsykt billg der??? [:D]

aner ikke[8|] men lurer på det samme selv, litt lyst dit da:P se på all galskapen[8D][:D]

ja jeg har lenge tenkt å dra dit. åsså ser jeg serien begynner på tvnorge nå.. HAHAH

tror jeg og samboeren må ta oss ei helg

Jeg så 1 episode, trodde jeg skulle dø! hu ene handla for 13 000[:o] så smilte hun for hun trodde det kom til og bli 15, så penger spart[&:] så sa hun at hun skulle tilbake imorgen og ta storhandel[&:][:D] hihi[:D]

hehe, du får si fra hvordan det var der da[:D] skal ikke dit før i sommer[:)]

ORIGINAL: Mocco

jepp[:)]

har vært der 3-4 ganger, vi tar det osm jentetur og handler like mye hver gang.
og mye er faktisk ganske god kvalitet..

vi reiser faktisk ditt får å handle hesteutstyr som er kjempe billig og god kvalitet, + de har myyyyye mer..

så vi har vår og vinter tur.. knall kjekt[:)]

nevnte det nettopp for veninna mi .. hadde vært gøy med jentetur, men gul og blå grilldress.. hehe leie ei hytte i nærheten å shoppe villt

ORIGINAL: *Xc1t3*

aner ikke[8|] men lurer på det samme selv, litt lyst dit da:P se på all galskapen[8D][:D]

Har vert der en gang, i sommer som var. Handlet for 1200 kr, div. ting som jeg faktisk bruker, ikke bare tull og shampoflasker som jeg vil ha til jeg dauer! Men Super duper helt vanvittig billig var det ikke, i såfall er nok kvaliteten deretter. Tror at mange av tingene kan en like godt handle på sparkjøp eller clas ohlson.... [8|]
Kjøpte ikke klær, for en barnegenser til 50 kr finner man på h&m her også [8D]
Det som gir mest inntrykk er at det er så vanvittig stort!
[;)]

Jeg blir flau på andres vegne når jeg ser de handler som om deres siste dag var kommet BARE fordi det er billig[:-] Personlig kunne jeg aldri handla inn f.eks billig shampo for ett helt år, jeg liker å skifte og prøve nye ting. Prisen betyr ikke alt. Så jeg skjønner virkelig ikke alt oppstyret...

Kan jeg få et eksempel på hva som faktisk er billig der? Og har de "egne" produkter der, eller selger de merkevarer?

var der for 20 år siden eller noe sånt..husker vi stod timesvis i kø. Det var helt ekstremt og foreldrene våre handlet som gale...[8D]

Back
Topp