ullared reiselengde ;P

Annicken

Forumet er livet
hvor langt er det fra oslo til ullared (vi bor i arendal - så om noen har resit fra ca der ;P endda bedre ;P)

I følge Google maps så er det ca 40 mil frå Oslo til Ullared.

Bruker ca 3 timer fra byen jeg bor i og ned dit.. Så fra Oslo vil jeg tippe rundt 4 timer [:D]

6t og 50 min! [:)] Fra arendal!

ORIGINAL: Annicken

hvor langt er det fra oslo til ullared (vi bor i arendal - så om noen har resit fra ca der ;P endda bedre ;P)

Da ville jeg valgt å reise enten via sandefjord-strømstad, eller horten-moss. Og kjøre via oslo er omvei[:)]
Vi kjører vel til svinesund fra arendal på ca 4 timer om vi treffer ferga fra horten greit. Så er det vel en 3,5 - 4 timer fra svinesund tror jeg?

ORIGINAL: Miss Hormontroll

ORIGINAL: Annicken

Da ville jeg valgt å reise enten via sandefjord-strømstad, eller horten-moss. Og kjøre via oslo er omvei[:)]
Vi kjører vel til svinesund fra arendal på ca 4 timer om vi treffer ferga fra horten greit. Så er det vel en 3,5 - 4 timer fra svinesund tror jeg?

så når dere reiser reiser dere horten moss ? i stede for strømstad ferga ? hørtes jo mye raskere ut da =)

ORIGINAL: Cathrine_86

6t og 50 min! [:)] Fra arendal!

hvilke vei reiser dere ?

samme begge veier, eller åssen reiserute ;P?

opp m seg =)

Back
Topp