ULLARED :-D :-D

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Hei dere flotte damer!
Jeg er ØDELAGT! Haha! Kom hjem med full bil fra ullared i stad, bekkenet er rimelig kjørt, og i dag har jeg blitt plaget med mye kynnere, så et par dager med total avslapning og søvn skal bli godt nå! :-)
Tenkte jeg skulle skrive opp litt hva jeg har handla av babyting siden jeg vet flere av dere skal dit :-)

- stellematte 150 kr
-ammepute 150 kr
- Myggnetting til vogn, 29kr(!!!)
- Siklesmekker 16kr
- potte (Som matchet stellematta) 29kr
- boddy 29kr, sparkebukse 29kr, olabukse 59kr
- scrapbookingalbum med litt utstyr i blått 29kr(!!!)
-beskyttelseshåndkle til stellematta som også matcher matta og potta 39kr
- paraply til vogna 99 kr
- de hadde en kjempe fin stelleveske til 250 kr, men kjøpte den ikke :-/
- sparkebeskyttelse til bil 29kr
-solskjerm(?) til bilvindu 10kr
- ammebh 39 kr
-MAM tåteflasker fra 0 mnd, 39 tror jeg
- MAM smokker to pack 25 kr
- babyteppe i flece med saueskinn på innsiden 79 kr.
-babygym 380 kr

I tillegg har jeg kjøpt litt gravidklær. Genser/topper til 50/60 kr ol.
Kommer sikkert til å legge ut bilder av noen av tingene i utstyrstråden :-)
Vi kom frem på ettermiddagen i går, og det er jeg glad for, for da tok vi litt i går og resten i dag :-)

Så Ola-Conny så måtte bare få tatt bilde :-P *haha,suuuperteit*. Jeg var møkk sliten, så ser ut som en ku :-P haha! ImageUploadedByBV Forum1405112904.259618.jpg

Mye lettere å lage et eget innlegg enn å skrive på en tråd :-) Klipte meg der og forresten, 250 kr(!) og de var kjempe flinke :-D

WOW!

Ser ut t at du har hatt ein SUPER handletur :P
Va jo kjempemasse billig du fekk tak i, ska jammen meg sjå ette stelleveska, for da mangle eg ;)

Åsså Ola-Conny då,a little bit starstuck :P

Glede meg t da e min tur :smiley-bounce015

Tihi så stas! :D Med både innkjøp og kjendis! :D

-Fra appen-

WOW!

Ser ut t at du har hatt ein SUPER handletur :P
Va jo kjempemasse billig du fekk tak i, ska jammen meg sjå ette stelleveska, for da mangle eg ;)

Åsså Ola-Conny då,a little bit starstuck :P

Glede meg t da e min tur :smiley-bounce015
Oh jess! Er sååå fornøyd :-D deilig å komme seg bort, bo på hotell og gjøre det jeg kan best: shoppe!
Forresten truseinnlegg/bind er billig der :-) har kjøpt flere pakker med sånne gigabind til etter fødselen og :-):-)
Følte meg som en fjortis som ville ta bilde med han, men viste jeg kom til å angre hvis jeg ikke gjorde det :-P
Er bare å glede seg, I'm in Ullared-heaven :-D

Oh jess! Er sååå fornøyd :-D deilig å komme seg bort, bo på hotell og gjøre det jeg kan best: shoppe!
Forresten truseinnlegg/bind er billig der :) har kjøpt flere pakker med sånne gigabind til etter fødselen og :):)
Følte meg som en fjortis som ville ta bilde med han, men viste jeg kom til å angre hvis jeg ikke gjorde det :p
Er bare å glede seg, I'm in Ullared-heaven :-D
Takk for gode tips :p
Blir ikkje hotell på oss, men campingbuss, funke nok fint da og ;)

Blir nok bilde her og, om me møte på nåken av "KJENDISANE" :)

Vi kom også hjem fra ullared idag. Reiste dit på onsdag og sov to netter på hotellet så jeg fikk nok tid til å slappe av litt og ta litt og litt av shoppingen av gangen. Ble passe sliten i både ben, føtter og rygg av å gå der hele dagen!! Vi fikk heldigvis sett Morgan og Ola conny i løpet av turen, men da ble de filmet så vi fikk ikke spurt om bilde :'( hehe ;p alt i alt sliten men veldig fornøyd med turen!

Endelig kom oppdateringen fra deg:) fint bilde:)
Gleder meg veldig til vi forhåpentligvis skal dit:) låg dere på ullared hotellet? Og var det mye kø?

Endelig kom oppdateringen fra deg:) fint bilde:)
Gleder meg veldig til vi forhåpentligvis skal dit:) låg dere på ullared hotellet? Og var det mye kø?
Hehe ja, vet du ventet på den ;-)
Ja vi lå på hotellet:-) var kjempe fint der, flotte rom, gooode senger og aircondition:-) nei bruker ikke være det i ukedagene. Er kø før butikken åpner for da skal alle inn, men syns ikke det var mye folk der i dag ift hvordan det vsr i november. Da var det fire timers kø og sånt :-P lønner seg å dra dit en dag sola skinner, og en ukedag :-)

Endelig, fikk du til og kjøpt så mye med så billig penger :-)
Gleder meg allerede :-)
Enda mere spent å se på bilder ;-)
Veldig fint bilde, forresten :-)

Back
Topp