Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor får du kjøpt polarn o pyret, eller bestiller du på nett?Anbefaler polarn o pyret, joha og name it sitt ullundertøy. Vi har en veldig aktiv gutt på 2 år og vi ser knapt slitasje på ullen nå etter en lang sesong. Liker polarn o pyret best generelt, spesielt yttertøyet. De har veldig gode dresser, skalljakker og vindfleece![]()
Hvor får du kjøpt polarn o pyret, eller bestiller du på nett?
Supert, da skal jeg se hva jeg finner på nettHar noen polarn o pyret butikker i nærheten, så handler det meste der. Men funker fint å bestille på nett og![]()
Hvor kjøper du de?Troll
Det aller beste synes jeg
Junior barneklærHvor kjøper du de?Har ikke hatt noe fra det merket før.
Tusen takk for tipsJunior barneklær
Ludostore.no de har tilbud nå
Troll sine sider
Bare hyggeligTusen takk for tips![]()
Joha hadde jeg litt av i str 62, de var kjempe godeHer går det i joha!![]()
Lillelam syns jeg er så korte i beina, jenta mi er lang og tynn så de Lillelam klærne vi har hatt har blitt for små med en gangEr veldig glad i Lillelam sitt, men guttungen har atopisk eksem, så vi bruker ull fra Hust&Claire som har bomull innerst![]()
Ikke hatt det problemet her. Men nå har vi kun hatt fra 80 og oppover. Det vi har i 92 har han mye å gå på selv om han bruker 98Lillelam syns jeg er så korte i beina, jenta mi er lang og tynn så de Lillelam klærne vi har hatt har blitt for små med en gang![]()
Lillelam syns jeg er så korte i beina, jenta mi er lang og tynn så de Lillelam klærne vi har hatt har blitt for små med en gang![]()
Ja, har hatt litt fra nøstebarn tidligere, og de har passet veldig fintNøstebarn sine klær er alltid veldig lange i bena, kanskje det hadde vært noe for jenta di?![]()
Ja, har hatt litt fra nøstebarn tidligere, og de har passet veldig fint![]()