Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg kjøper ikke ull i starten. Har to andre barn som er født på sommeren, og de har jeg ikke brukt ull på.
Hvordan oppdaget du det? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke tåler ull eller noen form for blanding og vet ikke helt hva jeg skal se etter hos frøet. Utslett?Begge mine tåler ikke ull. Ingen blandinger. Barneeksem har de også hatt. De bruker bare bambus. Så denne gangen tar jeg ingen sjanser - her blir det bambus for alle pengaHar 2 bukser og 2 bodyer i 56-62 (de brettes inn/ut for regulering av str.). Så blir det nok å teste bambull når høsten setter ordentlig inn.
Høres ut som meg når jeg var liten. Men, den gangen var det ull for alle pengaOppdaget det desverre ikke før de var ca 2 år gamleDe hadde eksem og atopisk hud fra starten av. Men det var ikke før de kunne si "det kiler" når jeg tok på de ull, at jeg skjønte det
Det betydde at det klør. De var så mye mer fornøyde når jeg byttet fra ull og huden ble litt bedre
Har prøvd ull innimellom uten å si noe (de er snart 5 og 8 ), men de vrir seg fortsatt. Så her er det fortsatt bambus![]()
Et lite tipsKjøpte en nydelig kjøredress i ull fra Lillelam (bilde) til svigerinnen min! Og ullbody fra Devold! Disse er kjempeflotte Vis vedlegget 171176
Et lite tipsJeg meldte meg som abonnent på foreldre og barn så får den uldressen i velkomstgave
Bestillte den i str 68. Tror det kom på ca 300 kr med dressen og blader i 6 mnd. Dressen koster vell rundt 500 til vanlig.
Har ikke mottatt den ennå, fikk blad nr 2 i posten for noen dager siden sammen med regningen. Tror det pleier å ta ca 5 uker etter en har betalt. Tror jeg bestilte for et par mnd sidenJeg gjorde også d
Har du mottatt dressen? Evt når bestilte du?
Kjøpte denne på coop obs, janus, synes den var fin og billig (var 40 prosent på alt ull til barn så den kostet ca 150 kr etter rabattenHar tenkt på det samme! Gi meg gjerne en heads-up om du finner noen ullbodyer som er fine![]()

Har ikke mottatt den ennå, fikk blad nr 2 i posten for noen dager siden sammen med regningen. Tror det pleier å ta ca 5 uker etter en har betalt. Tror jeg bestilte for et par mnd siden![]()