Ull

Nettopp kjøpt masse ull fra babybanden! Noen kroner fattigere ja :P

• Liker
Reactions: BMC
Folk må gjerne skrike ut om de kommer over tilbud på bambusklær :)

25% på ull hos babyshop!

Ull fra reflex pleier være billig, se barnas hus. Bogerud har 30 % på alle ordinære varer her hos oss, KUN I MORGEN!!! Bogerud har masse fin Janusull.

Salg på safa på sparkjøp

Jeg fant et sett i bambus på Coop obs i dag til 299. Syns ikke det var så gærent :)
Det turkise? Kjøpte et bambussett til han på obs for 14 dager siden til 299 :) var veldig fint og deilig.

Det turkise? Kjøpte et bambussett til han på obs for 14 dager siden til 299 :) var veldig fint og deilig.

Hvorfor vasker du det bambus settet? Ser det står på det at man skal vaske det på ullprogram men står ikke det på det andre jeg har i bambus så lurer på om det egentlig er nødvendig

Hvorfor vasker du det bambus settet? Ser det står på det at man skal vaske det på ullprogram men står ikke det på det andre jeg har i bambus så lurer på om det egentlig er nødvendig
Har vaska d på 40 grader vanlig vask jeg.

Jeg var på en bambus butikk som kun solgte bambus.. De gav ut egen vaskeanvisning. De anbefaler milo, 30 grader. Og ikke sammen med ull.

Back
Topp