Ull

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Nokon som veit kor eg kan få kjøpt ull til billig peng?? Skulle bestilla no, og har ikkje bestilt halvparten og det kjem på over 3000(!!!)kr. Berre til jentene :o :o

Må og kjøpe litt påfyll til A1 og... Blir blakk berre å tenka på det!

Coop Obs pleier å ha tilbud før jul om jeg ikke husker feil. Ellers er HM sin billig og bra.
Svigermor pleier å kjøpe på Janus sitt fabrikkutsalg, om du har noen som kan reise til et av dem? http://www.janus.no/no/senteret/fabrikkbutikk
Usikker på hvor mye det er å spare, men verdt å sjekke når du skal ha til tre?

Coop Obs pleier å ha tilbud før jul om jeg ikke husker feil. Ellers er HM sin billig og bra.
Svigermor pleier å kjøpe på Janus sitt fabrikkutsalg, om du har noen som kan reise til et av dem? http://www.janus.no/no/senteret/fabrikkbutikk
Usikker på hvor mye det er å spare, men verdt å sjekke når du skal ha til tre?

Lillehammer vart det nærmaste, som er langt nok unna :P

Lillehammer vart det nærmaste, som er langt nok unna :p

Ja, ser den. Ble litt usikker på hvor langt unna de på vestlandet er der du er fra opprinnelig, geografien min funker ikke etter 2200 :P

Ja, ser den. Ble litt usikker på hvor langt unna de på vestlandet er der du er fra opprinnelig, geografien min funker ikke etter 2200 :P

Da blir det Voss, omtrent lika langt som for meg å reisa til Lillehammer :)

Da blir det Voss, omtrent lika langt som for meg å reisa til Lillehammer :)

Ja, kobla det der litt etterhvert :-)
Synes jeg har kjørt den veien mange ganger, men jeg et ofte litt trøtt når vi har kommet så langt ;)

• Liker
Reactions: EJ
Jeg ville fulgt med på coop obs ofte 40 % på Janus og piere Robert. Bogeru i slemmestad har ofte kjøp for 500 og trekk fra 200 kr.. Janus de har mest av :-)

• Liker
Kappahl har ofte ta 3 betalt for 2 på barneklær :) hjelper litt!

Skjønner det blir dyrt til tre barn. Vet ikke hvor de har billig akkurat nå, men til neste vinter kan du se om du får kjøpt på salg i vår:)

Skjønner det blir dyrt til tre barn. Vet ikke hvor de har billig akkurat nå, men til neste vinter kan du se om du får kjøpt på salg i vår:)

Ja, det var planen denna våren og, men salget gjekk meg hus forbi :(

Har fått tak i litt brukt frå tvillingsida på voldemort :)

Jeg kjøpte litt ull på salg i våres, og en del brukt.
Ofte er det godt brukt det man kjøper, til gjengjeld er det billig da:) Og så varmer det like godt.
De har brukt å ha 30% salg på alle barneklær på Cubus, da kan du hamstre ull.

Lillehammer vart det nærmaste, som er langt nok unna :P
Du går ikke glipp av noe. Jeg bor på Lillehammer, Janus-butikken har godt utvalg men det er ikke kjempebillig. Koster rundt 200 kr for en body.

Plutselig har Cubus eller babyshop 30% på alle barneklær, da gjelder det å hamstre :) skal hyle ut hvis jeg kommer over tilbud :)

• Liker
Jeg meldte meg inn i nameit sin kunde klubb på nett og fikk 20% på et helt kjøp. De har en del ull som ikke koster altfor mye...

Back
Topp