Ull

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Dere som har barn fra før, hva slags ull er best? Både mtp bodyer og strømpebukser? Hva trenger man?
Vi har ingenting og må til innkjøp, får snart besøk fra Norge og må be de shoppe med litt.

Vil helst ha ull til å ha under, og ha vanlige klær utenpå (hat tilgode å se noe pent ulltøy).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har hatt mye Cubus ull, og merino ull fra Name it. Om det er best vet jeg ikke, men vi har vært fornøyde i alle fall! Og så fikk vi noen kjempefine ullbodyer fra Hust&Claire!

Vi brukte forøvrig ullbukser uten fot til Oliver, ikke strømpebukser.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Janus sitt er slitesterk (det som Coop just hadde på tilbud)
Reflex har også ulltøy, men det kan jeg ikke bruke på han med atopisk eksem
Devold er veldig bra - men dyrt. Bra for eksembarn
Pierre Robert har vi også brukt. Ikke like slitesterkt på knærne som andre, men det har jo lite å bety for en baby ;-)
 
Janus sitt er slitesterk (det som Coop just hadde på tilbud)
Reflex har også ulltøy, men det kan jeg ikke bruke på han med atopisk eksem
Devold er veldig bra - men dyrt. Bra for eksembarn
Pierre Robert har vi også brukt. Ikke like slitesterkt på knærne som andre, men det har jo lite å bety for en baby ;-)

På norwegian outlet i Vestby er det Devold butikk, kjøpt en del til mini der:) Veldig fornøyd!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har hatt en del fra Cubus, Janus og Pierre Robert. Synes alt det er bra. Så de hadde en del fint ulltøy til jente på name it.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Takk, da har jeg litt å sjekke ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det finnes mye fint ulltøy, men da må du ikke gå på hm, Cubus osv ;)

Til jenta mi elsker jeg bodyene fra joha i 85% ull og 15% silke. De er supertynne, med hullmønster og blonder :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det finnes mye fint ulltøy, men da må du ikke gå på hm, Cubus osv ;)

Til jenta mi elsker jeg bodyene fra joha i 85% ull og 15% silke. De er supertynne, med hullmønster og blonder :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat de fra joha synes jeg er utrolig dårlig i kvaliteten, de har vi hat.

Liker bedre de som er ribbestrikka da, så lenge ullen er naturfarga og holder seg pent i vask er jeg fornøyd. Skal ha det under annet tøy.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Akkurat de fra joha synes jeg er utrolig dårlig i kvaliteten, de har vi hat.

Liker bedre de som er ribbestrikka da, så lenge ullen er naturfarga og holder seg pent i vask er jeg fornøyd. Skal ha det under annet tøy.


Sent from my iPad using BV Forum
Å? Her har jeg brukt den ene bodyen i 6 mnd og den brukes ofte - like fin som ny. Vaskes på håndvask i maskinen med milo og kun med hvit/naturfaget annet ull.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har akkurat arvet en ullbukse fra Joha, den er kjempefin og god passform. Det er den typen med bomull da. Jeg synes janus har merkelig passform. Liker strøpebuksene fra Safa, de får du kjøpt på Bogerud tekstil.

Devold liker jeg også, det er Sport 1- messe på Lillehammer hver gang det er Birkebeinerarrangement, og da er det masse Devold på salg:)
 
Nøstebarn er også en stor favoritt, men det er så dyrt at jeg kjøper brukt og ønsker meg til jul.
 
Kjøpte to Joha på Babyshop salget i dag. Skal kjøpe kysene fra Nøstebarn, de er så gode synes jeg og ikke dyre 100kr stykke.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte to Joha på Babyshop salget i dag. Skal kjøpe kysene fra Nøstebarn, de er så gode synes jeg og ikke dyre 100kr stykke.


Sent from my iPhone using BV Forum
Nå har vi fått kjøpt masse brukt, så vi trenger ikke noe fra nøstebarn selv om jeg gjerne skulle hatt bare ull derfra. Kan kjøpe en lue kanskje:) Og så har jeg skikkelig lyst på en joggebukse til meg selv! Skal definitivt innom butikken på Bjølsen neste gang jeg er i Oslo.
 
Nå har vi fått kjøpt masse brukt, så vi trenger ikke noe fra nøstebarn selv om jeg gjerne skulle hatt bare ull derfra. Kan kjøpe en lue kanskje:) Og så har jeg skikkelig lyst på en joggebukse til meg selv! Skal definitivt innom butikken på Bjølsen neste gang jeg er i Oslo.


jeg kjøpte just ribbestrikk bukse til både meg selv og mannen min fra nøstebarn ;) Deilig myk og varm
 
jeg kjøpte just ribbestrikk bukse til både meg selv og mannen min fra nøstebarn ;) Deilig myk og varm

Jeg vudere den til frøkna, har du erfaring med de til barn?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke fra mine egne barn, men fra jobb i bhg :)

De er veldig gode. Holder godt på varmen. Er gode i str (lengden på beina) Vennina mi har kjøpt de hver gang jentene trengte nye. Bør vaskes slik det står skrevet ellers blir de fort slitte.
 
Liker veldig godt Nøstebarn.
Name It har masse fint, men jeg har ikke vært fornøyd med kvaliteten på ulltøyet dems.
 
Etter å ha prød diverse har jeg funnet ut at ull fra Joha er best, den som er i ribb. Sitter godt på og like fin etter vask i vaskemaskinen. Veldig fornøyd med at jeg nesten alltid får de til under hundre lappen (hah høres ut som Rema!).
 
Etter å ha prød diverse har jeg funnet ut at ull fra Joha er best, den som er i ribb. Sitter godt på og like fin etter vask i vaskemaskinen. Veldig fornøyd med at jeg nesten alltid får de til under hundre lappen (hah høres ut som Rema!).
Hvordan får du så billige Joha-bodyer?☺️ Enig i at de er gode!
 
Back
Topp