Ull

har kjøpt ull bodyer, strømpebukser, sokker, lue, votter og dress så litt av alt? :P

Hare kjøpt litt - noen bodyer, strømpebukser, en hel sparkedress, noen sokker, lue og en ullfleece dress til "ute" bruk. Er jo umulig å vite hvor fort de vokser disse små, så har bare kjøpt i str 60 så får jeg supplere etterhvert... Har en del jakker som er i strikka ull fra tidligere også + at mamma holder på med et sett til! To ulltepper har jeg også forresten. Tenker det blir mest ull nå i starten på denne vinterbabyen!

Jeg har en del hjemmestrikket ull, tepper, jakker, luer, votter og sokker. Bodyer og strømpebukser har jeg til gutt, men om vi får jente må vi handle litt:-) Stresser ikke med det, min mor, eller noen av mine svigerinner får ta seg en ekstra handletur etter fødsel hvis det skulle bli nødvendig:p

♡ appen ♡

Har masse ull fra storesøster og har kjøpt/strikket litt. Bodyer og strømpebukser/stillongs, sokker, dresser, heldrakter, luer, hentesett, kjoler, tepper. Alt mulig! Ull er gull :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vel 4 sett med ullundertøy i str 56, noen ullsokker. Ellers bare 2 ull heldresser til å feks bruke i vogna eller bilstolen (har også Voksi poser begge steder).

Har også kjøpt en del, men syns det er så vanskelig når alt av ull er enten 50 eller 60! 60 i bodyer kan jo gjerne bli veldig stort i begynnelsen, mens str 50 blir kanskje i minste laget, eventuelt så passer det noen uker! Ikke lett det der, har nå kjøpt litt i 50, og 60 i ting som kan brettes på armer og ben :D

har masse bomull etter storebror som er sommerbarn, så det jeg handler av nytt nå er ull :) har et ullteppe fra nøstebarn (sååå fullstendig verdt pengene!), flere hjemmestrikka ulltepper og masse bestemorstrikk i ull og.. ellers har jeg kjøpt et par bodyer og en heldress i ull med matchende lue, votter og sokker :) Mangler strømpebukser, men ellers så tar vi det litt som det kommer, er ingen absolutt krise om vi må bruke litt bomull etter storebror heller, sjøl om jeg foretrekker ull.. ;)

Back
Topp