ull??

constanze

Glad i forumet
jeg irriterer meg grenseløst over at klesbutikkene mener at barn 2 år skal ha de samme klærne som 10 åringer det er ikke det samme i det heletatt, jeg skulle veldig gjerne hatt ull genser OG bukse til snuppa min men det finnes kun i 86 der jeg har sett, og det er hakket lite.
noen av dere som har dett genser og bukse i ull str 92??

name it har ihvertfall flere typer i str 92.

joha <3

Cubus og lokale matbutikker hos oss (coop og kiwi). De har pierre robert ullundertøy fra 92 og oppover. Det samme med cubus.

Sportsbutikker har i alle fall [:)] Og tror de fleste kjedene?

Bogerud tekstil har kjempemasse todelt billig ullundertøy. Janus, prinsesseull og alt mellom himmel og jord.

nå tenkte jeg litt mer på Bukse bukser og ikke undertøy bukser=P hehe, litt dårlig til og forklare men hvis det blir 30 minus i år også så vil jeg gjerne kle på ull ull og atter ull...[8D]
husker når jeg var liten så hadde jeg ull klær men det hadde bestemor strikka, og jeg klarer ikke og strikke[8D]

ORIGINAL: constanze

nå tenkte jeg litt mer på Bukse bukser og ikke undertøy bukser=P hehe, litt dårlig til og forklare men hvis det blir 30 minus i år også så vil jeg gjerne kle på ull ull og atter ull...[8D]
husker når jeg var liten så hadde jeg ull klær men det hadde bestemor strikka, og jeg klarer ikke og strikke[8D]

Krinkel ullen er ikke undertøy ihvertfall [:)] Og prinsesseullen har bukse og genser som ikke er undertøy heller.

eg har sett name it, og joha har det [:)] og safa [:D]

Back
Topp