Ull undertøy

*p!nk smile*

Forumet er livet
Skal det mot svette eller kulde?? Husker ikke jeg[:D][:D] Gjerne begge deler?

(Har ALDRI brukt det mer en i et par min før...for jeg syntes alt ull klør,men tenkte jeg skulle prøve meg igjen imorgen når vi skal på tur) Håper ikke det klør....[;)]

Begge deler

ORIGINAL: opus dei

Begge deler

Takker for svar....[:)]

ORIGINAL: *MsMarte*

De fleste ull undertøy nå til dags klør ikke[;)]

Hehe ja hører folk sier det,MEN jeg klør pokkeren av alt...[:D][:D][:D] 

merino ull skal i alle fall ikke klø, etter slik jeg har forstått[8D]

Det jeg fikk med meg hjem fra mine foreldre idag sa min mor at IKKE skulle klø....men prøvde det på nå,hehe det KLØØØR....[8|][:)] Men kanskje det forsvinner etter jeg hat hatt det på litt?[:D] Lets hope sooooo[;)][;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Det jeg fikk med meg hjem fra mine foreldre idag sa min mor at IKKE skulle klø....men prøvde det på nå,hehe det KLØØØR....[8|][:)] Men kanskje det forsvinner etter jeg hat hatt det på litt?[:D] Lets hope sooooo[;)][;)]

Sikker på at det ikke er for at sist du gikk med det så klødde det, eller du har hørt ull klør?[8D]
Er akkurat som at tenker på småkryp så begynner du å klø, dårlig forklart[8D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Sikker på at det ikke er for at sist du gikk med det så klødde det, eller du har hørt ull klør?[8D]
Er akkurat som at tenker på småkryp så begynner du å klø, dårlig forklart[8D]

Hehe nei det klør på en rar måte...stikker er vell gjerne mer riktig ord denne gang[:)] 

Back
Topp