Ull-pysj

Windy

Forumet er livet
Vi har fått penger aav besteforeldre for å kjøpe julegave til lillesøster.  Hun trenger en ullpysj.

Kan du anbefale meg en ullpysj?  :) 

Vet om Nøstebarn sin, men synes den er veldig dyr...

hmm..sverger til nøstebarn sine ..men har en som reagerer på det meste annet.. Syns Nameit har MYE fint...

Jeg er veldig fornøyd med joha sin ull/silke pysj.

joha!!! ingen over,ingen ved siden!! vi har no 4 johaheldrakter vi bruker som pysj.

de årets med stjerner er jo nydelige! koster vel en 350kr.

ORIGINAL: Miss lilla

cubus sine er gode og rimeligere[:)]

[:)]

Jeg er utrolig fornøyd med janus sine.
Minsten har arvet storebror sine, og de er like fine, til tross for at de er brukt MYE.

Joha har en del fint, men nesten alt jeg finner fra Joha er blanding av ull og bomull, så det er uaktuelt for meg.

Reflex har også en fin stripete med grått og hvitt, men har ikke fått teste den ut

ORIGINAL: Oline V2

Minsten har arvet storebror sine, og de er like fine, til tross for at de er brukt MYE.

Joha har en del fint, men nesten alt jeg finner fra Joha er blanding av ull og bomull, så det er uaktuelt for meg.

Reflex har også en fin stripete med grått og hvitt, men har ikke fått teste den ut

vi har ull,ull/silke og ull/bomull fra joha,så der er noe foralle og en hver! hvor for ikke ull/bom blanding?

Takk for tips! :) :) 

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: Oline V2

vi har ull,ull/silke og ull/bomull fra joha,så der er noe foralle og en hver! hvor for ikke ull/bom blanding?

Jeg vil ikke ha blanding av ull og bomull, fordi når det er bomull innerst, så minster en jo mange av ullens gode egenskaper.
I tillegg skal bomullsundertøy vaskes på 60 grader, mens ull vaskes på 40. Iallefall i mitt hus.

Jeg har ikke sagt at det ikke finnes noe "foralle og en hver". Jeg har sagt at "nesten alt jeg finner er en blanding av ull og bomull"

Devold

ORIGINAL: ohBaby!

joha!!! ingen over,ingen ved siden!! vi har no 4 johaheldrakter vi bruker som pysj.

de årets med stjerner er jo nydelige! koster vel en 350kr.

[:)]

ORIGINAL: siljeheleen

Devold

Sverger til nøstebarn. Kjøper stor str, å bruker bare en i året. Da blir 500 kr ikke så mye alikavell[:D]

Har en fra cubus også, å den er noe dritt. Kliss vår unge av svette uansett hva jeg gjør[:-]

Back
Topp