Ull med bomull eller annet innerst

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Tips til ull med bomull eller noe annet innerst? Merker og hvor man får kjøpt. Gjerne linker også:)
Lei av å lete
 
Hust&Claire har masse. Er jo ikke sesong nå, men sikkert en del på salg. Finner helt sikkert en del på boozt.no.
Har brukt dette på gutten som har atopisk eksem og det går helt fint.
 
Bomull innerst er jo veldig dumt med tanke på at bomull blir veldig kaldt, ikke fører vekk svetten og bla bla ;) Men regner med du vil ha noe som varmer, men ikke har ull innerst pga allergi? Da vil jeg heller anbefale silke/ull eller bambus :)

Er det til deg eller baby/lite barn?

Nøstebarn har veldig mye fint i ull/silke, ellers har Joha en del fint om det er til småen.

http://nostebarn.no/nyheter-host/langermet-ullgenser-voksen-ull-silke.html
http://nostebarn.no/nyheter-host/barnetroye-ull-silke.html
 
Bomull innerst er jo veldig dumt med tanke på at bomull blir veldig kaldt, ikke fører vekk svetten og bla bla ;) Men regner med du vil ha noe som varmer, men ikke har ull innerst pga allergi? Da vil jeg heller anbefale silke/ull eller bambus :)

Er det til deg eller baby/lite barn?

Nøstebarn har veldig mye fint i ull/silke, ellers har Joha en del fint om det er til småen.

http://nostebarn.no/nyheter-host/langermet-ullgenser-voksen-ull-silke.html
http://nostebarn.no/nyheter-host/barnetroye-ull-silke.html
Det er til jenta mi på 2 år. Har prøvd ull/silke, men det hjelper ikke. Har eksem.
 
Er i hvert fall noen topper, strømebukse, body (om hun bruker) og en heldress :) Stive priser, men alt på tilbud (!!)

Edit: ser at størrelsen hennes ikke var på alle plaggene, men da ser du jo hvilke plagg du kan google ;)
 
Prøv "Laska" sin ull! Det får du kjøpt gjennom babyverdens sider.
Min sønn har atopisk eksem (arvet fra sin mor), og vi har prøvd ørten forskjellige ull-typer, men det er den første typen han tåler. :)
Bestill ett plagg og sjekk da vel! ;)
 
Vi bruker for det meste joha og hust&claire. Har ullbody og ullbukse på, ingenting over/under. Finner masse fint fra de merkene på nett nå. Stylepit.no, boozt.com, smaaungene.no, jollyroom.no, knertenogkaroline.no, barnas hus(og sikkert flere jeg ikke kommer på i farta) er plasser vi kjøper fra
 
Joha har både ull med bomull og ull med bambus innerst :) Det bruker vi til vår jente som ikke tåler ull. Hun klarer for så vidt nøstebarn sin ull/silke på overkroppen, kjekt å kunne bruke litt "skikkelig" ull :) Claire og Hust&Claire har også en del :)
 
Har en i hus som er helt anti ull for alt klør. Han aksepterer og bruke devold active, stormberg fjellgeit og vossatassar monsterull. Må absolutt legge til at den beste ullen er fra Vossatassar
 
Har en i hus som er helt anti ull for alt klør. Han aksepterer og bruke devold active, stormberg fjellgeit og vossatassar monsterull. Må absolutt legge til at den beste ullen er fra Vossatassar
Hvor kjøper du vossatassar?
 
Tips til ull med bomull eller noe annet innerst? Merker og hvor man får kjøpt. Gjerne linker også:)
Lei av å lete
Da kan du like gjerne bare bruke bommulsbody og strømpebukse og mellomlag i ull.

Dersom du vil ha noe tilnærmet ullens egenskap inners ville jeg kjøpt bambus eller superundertøy (begge deler er viskose). Babyshop og barnas hus har bambus. Coop obs har superundertøy, det samme har plarn o pyret og stormberg.
 
Da kan du like gjerne bare bruke bommulsbody og strømpebukse og mellomlag i ull.

Dersom du vil ha noe tilnærmet ullens egenskap inners ville jeg kjøpt bambus eller superundertøy (begge deler er viskose). Babyshop og barnas hus har bambus. Coop obs har superundertøy, det samme har plarn o pyret og stormberg.

Egentlig enig med denne. Her blir det body og strømpebukse av bomull under produkter fra Nøstebarn og Lillelam som jeg har liggende om fremtidige barn ikke tåler ull som faren sin ;)
 
Joha har både ull med bomull og ull med bambus innerst :) Det bruker vi til vår jente som ikke tåler ull. Hun klarer for så vidt nøstebarn sin ull/silke på overkroppen, kjekt å kunne bruke litt "skikkelig" ull :) Claire og Hust&Claire har også en del :)
Kjøper stort sett på barnas hus eller babyshop, har en svær babyshop butikk ikke langt fra der jeg bor og de har godt utvalg :) Av bambus så kjøper vi Joha, Hust&Claire eller Lilleba på barnas hus eller tiljamid bambusklær (har både fysisk butikk og nettbutikk).
 
Devold aktive sin serie brukte frøkna.

Nå i vinter har hun brukt ulltøyet fra twentyfoursport.
Der har de ofte salg også.
Ull med viskose, og de har ett bambussett som er veldig godt.
 
Back
Topp