Ull fra Pierre Robert på tilbud, erfaringer?

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: Fridasinmamma

hvordan finner jeg ut hvor Ica Maxi er i nærheten av meg???

http://www.ica.no/FrontServlet?s=butikker&state=tilbud&showMenu=butikker_0

gå inn her å se under ica maxi[:)]

Takk[:D]

Æsj.. ikke noe i nærheten av meg..

Bare vent en uke eller to, så kjører OBS og Mega samme tilbud [;)]

Æsj..ikke i nærheten her heller....men vet coop mega pleier å ha tilbud på pierre robert innimellom...å DA skal jeg være på hugget[:)][:)][:)]

Jeg har masse pierre robert til snuppa, å har vært og er fortsatt supert fornøyd, endel av det jeg brukte ifjor vinter er fortsatt i bruk...! Halsene og luene er og geniale....

Veldig bra ull [:D]

Varer tilbudet hele uka, eller bare i morgen?

Vi har vært bare fornøyd [:D]

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Vi er kjempefornøyd med det vi har[:)]

Noen som husker noen ca prisen på Pierre Robert tøy da?? [:D]

Lurer på om det er 169 for longs og 199 for trøye, men er slettes ikke sikker.
Sokkene de har er også nydelige

Åssen er disse i str??????[:D]

ORIGINAL: ToPrinser

Ja det skulle jeg gjerne likt og visst???
Trodde ikke det var så dyrt som 199, men skal ikke være skråsikker. Trodde det var 169 for longs og 149 for trøyer jeg??
Tenkte kjøpe noen luer også jeg til guttungen for dem virker så gode[:)]

ORIGINAL: Kløpulver

Ja det skulle jeg gjerne likt og visst???
Trodde ikke det var så dyrt som 199, men skal ikke være skråsikker. Trodde det var 169 for longs og 149 for trøyer jeg??
Tenkte kjøpe noen luer også jeg til guttungen for dem virker så gode[:)]

Det er fult mulig det var 169 for trøye og 149 for longs.. Høres egentlig mer riktig ut.
De er gode i str syntes jeg. Helt normale tror jeg. Kommer nok ann på fasong på barna også.

Nå har jeg vert på Maxi og handla ulltøy [:D]

Betalte noe sånt som 89 for gensere, 79 for stilongs, 29 for sokker, 49 for lue og buff.. Eller noe i den dur.. [:D] Billig hvertfall, åsså kjempefine farger!!![:)][:)]

fornøyd med det jeg

Jeg har også handlet nå, men var ikke mye igjen så håper kanskje de får inn mer. Er jo dumt om de ikke gjør det.

Kjøpte 4 longs, 4 trøyer og 1 lue til 850 tror jeg det var.
Billig billig[:)]

oi,så bra!! da må jeg ta turen etterpå å se om de har noe igjen!! spes av gensere,halser,luer og strømper. :)

ORIGINAL: Elisabeth og to små

ORIGINAL: Kløpulver

Jeg har også handlet nå, men var ikke mye igjen så håper kanskje de får inn mer. Er jo dumt om de ikke gjør det.

Kjøpte 4 longs, 4 trøyer og 1 lue til 850 tror jeg det var.
Billig billig[:)]

Hm, kanskje jeg skal ta meg en tur jeg og?[:)] Takk for tips!

Barnas hus har også tilbud nå til 99 kr pr del, men det er jo dyrere og bare tre farger[:)]
Dette fra pierre robert er så artige fine farger synes jeg i den ellers så triste vinteren hehe. Var en del i de mindre str der faktisk, men snuppa har mer enn nok derfor røsket jeg med meg det som var igjen til eldste.

Var der kl 11 idag,var helt utplukket for ekelte str[:@] De visste ikke om de fikk mer inn igjen heller... Dårlig å ha ukestilbud og det er nesten tomt på to timer....[8|][8|]

løper og kjøper både til me og guttungen;)
Fint og behagelig og han tåler ikke mye ull;)

Var der kl 11 idag,var helt utplukket for ekelte str[:@] De visste ikke om de fikk mer inn igjen heller... Dårlig å ha ukestilbud og det er nesten tomt på to timer....[8|][8|]

Må si meg enig i det. Var derfor jeg stod på døra kl 8 idag hehe[8D] De hadde ikke engang fått opp skilt så jeg spurte, han bare humret og svarte, dere mødre altså[8D]

Back
Topp