Ull eller bomull

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Innerst: Hva bruker dere mest av nå, ull eller bomull og hvor kaldt er det hos dere ute?

Hvis det er minus bruker vi bare ull, er det et par plussgrader blir det ofte ullbody og bomullsstrømpebukse og er det varmere enn det blir det gjerne bare bomull :)

Nå om dagen er det stort sett ullbody og bomullsstrømpebukse hver dag, men meldt finvær til uka så kanskje vi kan ta frem noen av de søte bomullsklærne som ligger og krymper i skuffen :P :)

Ull uansett. Lillemor sikler så enormt at jeg har ull på henne. Men, som det ble sagt, de fine bomullsklærne ligger og krymper i skuffen.

Varierer veldig. Jeg har en fryktelig varm baby så nå som gradestokken plutselig viser 5-6+ går vi for en kombinasjon alt ettersom :-)

Har brukt ull til nå :) han er nå str 62, men vokser fort på lengden, så tror jeg må finne fram og kjøpe str 68 snart. Da blir det bomull tenker jeg :) i går var det 5 pluss og sol her og han ble varm i vogna si ja :)

Her har jeg begynt å bruke litt bomullsbodyer nå når det er flere plussgrader og solen varmer. Jeg øver meg på å ikke kle alt for mye på ham, stakkars er sikkert alltid litt for varm ...

Elsker ull, men det minker hva hun passer :p Gidder ikke kjøpe mer ull, men har et par bodier og strømpebukser. Bruker de når vi skal være ute lenge. Hun gulper og sikler så greit med ull :p Når vi slenger hjemme og er mest inne bruker vi bomull :)

Bruker bare bomull og har gjort det i hele vinter, hun er veldig varm av seg. I tillegg er jeg litt frøsen og veldig glad i peisen.

Vi kjøpte vognpose og den har vi brukt 3 ganger og da har hun bare hatt på seg pysj og er fortsatt ganske så varm.
De første gangene vi kjørte bil var hun ganske sinna helt til det gikk opp for oss at vi tok på altfor mye klær.

Ull! Alt fra -5 til +5 grader ute. Her bruker hun kun body og strømpebukse i vognposen, og blir kjempevarm. Vurderer faktisk å bytte til vårpose og ha et pledd i tillegg

Stort sett ull. Hvis bomull innerst tar jeg ulldress utenpå :)

Hvis vi skal ut, så ble det gjerne ull. Men hvis vi bare skal være hjemme, så ble det gjerne bare bomull - han er så tørr i huden og ha mente det kunne være på ullklærne

Har brukt mest ull frem til vi skjønte at han har atopisk eksem og dermed klør vanvittig av ull. Nå er det bomull det går i. Blir det masse kuldegrader så blir jeg nok å ha på ull når han sover ute og bytte til bomull inne. Men nå ligger det på maks minus 2 på morningen og flere plussgrader på dagen, så er ikke så kaldt.

Back
Topp