Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvor/hva slags bambustøy du kjøper?Vi bruker en tynn trøye bambus underst og så en annen en med bomull/ull over, for da blir det tykt nok med andre stoffer imellom huden og ullet så da reagerer han ikke.. men ren ull, det kan vi ikke bruke.. min er ganske varm av seg da, så noen dager er det nok med kun bambus og så tykk fleece utenpå (inni vinterdressen)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kan jeg spørre hvor/hva slags bambustøy du kjøper?
Mener deet heter badaboom det vi har mest av til han (er på en måte superundertøy av bambus), men det koster litt ca 500,- for et sett, så vi har ønska det meste til jul/bursdag etc..
Ellers så var vi på ullared i sommer, og de solgte bambus superundertøy (husker ikke merke) men der kosta det kun 250,- for et sett (se hadde til voksne også) så handla maaange sett der, veldig fornøyd med det så langt, kjøpte meg selv også
Har jo ikke prøvd dette merket midt på vinteren enda, men det virker like bra som badaboom, holder fint i vask og inneholder 100% bambus....
Bambus er virkelig luksus! Det er så deilig mot huden, hadde jeg hatt penger nok hadde hele fam bare gått i bambus men det er veldig dyrt. Sambo kan bare bruke bambus sokker, for ellers dør alle av den stygge fotlukten hans.
Bambus er mye mer miljøvennlig og bærekraftig enn bomull feks. Itillegg trenger det ingen sprøytestoffer for å vokse.. + mye annet.. Jeg håper at bambus en dag tar over for bomull, bla fordi det skal være mye mindre energikrevende å lage stoff av bla. Itilegg gjør den jorden bedre for andre planter. Den tar opp masse c02.
Også er det et helt fantastisk stoff å ha på kroppen! Synn at det er så sinnsykt dyrt!!