Ull ammeinnlegg

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Noen som kan anbefale et godt ammeinnlegg i ull? Det er så mange merker..ullrik, nøstebarn osv! Erfaringer???

Er jo litt forskjellig størrelse også på dem. For min egen del kjøpte jeg noen som ikke var så store fordi da ville de blitt større enn puppene mine, selv med melk i :P

Har ikke peiling dessverre. Men ville tro at babyshop og/eller barnas hus har så du kan dra å ta en titt på de forskjellige :)

Kjøpte på apoteket husker ikke merke, men var godt fornøyd. Kjenner jeg skal finne de igjen snart for får så vondt i puppene nå når det er litt kaldere i været :p

Tenkte å strikke noen fra my start jeg.

Jeg har ikke peiling på sånt derfor må jeg bare spørre dere:

Hvorfor bruker dere ull ammeinnlegg? Jeg har sett ammeinnlegg på rema 1000. Holder det el må jeg ha ull? Og hva er fordelen m Ull??

Jeg har ikke peiling på sånt derfor må jeg bare spørre dere:

Hvorfor bruker dere ull ammeinnlegg? Jeg har sett ammeinnlegg på rema 1000. Holder det el må jeg ha ull? Og hva er fordelen m Ull??

Forrige gang brukte jeg sånne fra rema 1000 etc innerst også hadde jeg ull utenpå de. Om det lekker litt melk blir man fort veldig kald, så med den gode effekten ull har ville jeg anbefalt å bruke det for å hindre betennelse etc.

Tror jeg hadde fire par med ullinnlegg. :)

Back
Topp