Ulike symptomer

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg sitter her å funderer, de symptomene jeg har nå kontra forrige svangerskap er ganske ulike. Betyr det at det kan være det andre kjønnet? Eller er det rett og slett tilfeldig hvordan et svangerskap er?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Lurer på det samme! Hittil er svangerskap veldig anderledes enn med første. Tror egentlig ikke det betyr motsatt kjønn, men kanskje litt større sannsynlighet for det? Kanskje kanskje? :rolleyes:

Jeg har hatt 2 ganske like svangerskap, fått gutt og jente. Ei venninne har to helt forskjellige svangerskap, og har 2 jenter :) så tror det er veldig tilfeldig :)

♡ ønsker en liten ♡

Helt forskjellig her også. Tror ikke helt på at jeg faktisk er gravid siden jeg ikke er litt kvalm engang. Sist gang kastet jeg opp i et sett i åtte måneder (fra uke 5 og til fødsel). Kanskje det er motsatt kjønn denne gangen?!? Men er nok mest tilfeldig.

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Det her er tredje gangen jeg er gravid og INGEN har vært like :p Jeg tar det selvfølgelig som et godt tegn da jeg mistet de ro første gangene. Mer mageaktivitet denne gangen kjenner jeg ;) Men tror det er veldig forskjellig :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Eksakt likt som første svangerskap som gikk bra. Forskjellig fra forrige som endre i MA ...

Forrige som endte i SA kjente jeg ingenting og var ikke kvalm, denne gangen er jeg kvalm og kjenner det skjer ting nedi magen :P så tar det som et godt tegn :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Forrige som endte i SA kjente jeg ingenting og var ikke kvalm, denne gangen er jeg kvalm og kjenner det skjer ting nedi magen :P så tar det som et godt tegn :)

♡Jente 2011
♡April 2015
Sa er vi to som opplever sånn cirka det samme!

Hittil er dette svangerskapet totalt forskjellig fra det forrige.. Jeg tenker gutt! :P

Stemmer det med symptomene, så er dette en gutt. Har gutt og jente fra før. Blir spennende å se :)

Har mye det samme som sist gang, så langt da men tenker det er tilfeldig

Back
Topp