Ulike symptomer

Picies

Glad i forumet
Mailykke <3
Har dere like symptomer/tegn som tidligere svangerskap?

Sist hadde jeg ingen tegn utenom ømme pupper. Men nå har jeg ikke det i det hele tatt. Er bare bittelitt små kvalm en skjelden gang..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp helt likt. Ømne pupper ekstrem kvalme og veldig trøtt. Var kanskje enda mer trøtt sist.
Og litt andre diller på mat hittil enn sist.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Denne gangen har jeg masse kviser! Tidligere har jeg aldri hatt bedre hud. Har ingen diller denne gangen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sist hadde jeg Hypermesis og var mye innlagt på sykehus, og det er jeg denne gangen også. Så helt likt her.

Denne gangen er jeg heldigvis i bedre form, med nr 1 spydde jeg daglig til jeg var i uke 30:/ denne gangen har jeg spydd en gang om morgenen, men ikke hver dag, og kvalmen er ikke like intens :) men er mye mer trøttere dette svangerskapet da :p

Kvalmen var verre sist, da spydde jeg flere ganger om dagen i flere uker, nå spyr jeg bare 1 gang om dagen, og noen dager spyr jeg ikke i det hele tatt. Sist svangerskap fikk jeg nesten ikke i meg mat på 10 uker, gikk ned 8 kg. Nå klarer jeg heldigvis å spise, og legger på meg som normalt. Ømme pupper som sist, men syns å huske at de var mer ømme sist gang. Er mer trøtt den gangen her, og håret blir fort fett, akkurat som sist gang. Veldig like symptomer her.

Med 1 mann var jeg super dårlig og kastet opp 24\7 og var helt utafor..Besvimte en del og var helt på tuppa..

Nå derimot er det litt annerledes.. Begynnte seinere med kvalme og oppkast har gitt seg omtrent helt nå.. puppene er blitt mye større og er veldig ømme og vonde. Kviser har jeg nå som sist, så med meg er det ikke så store forskjellen egentlig..

Merker det er ganske betryggende å høre at det er flere som har varierende symptomer fra svangerskapene sine. Med denne kvalmen og spyingen jeg har hatt frem til nå (og det virker ikke ut som at det skal gi seg med det første) så har jeg (dessverre) tenkt tanken at et nytt svangerskap etter dette ikke er aktuelt! grøss og gru.. men hvis jeg får et nytt svangerskap senere, så håper jeg at jeg får heeeelt nye og annerledes symptomer ;) aller helst ingen symptomer :p

Med førstemann var det eneste symptomet at jeg ikke hadde mens..
Andremann fikk jeg bekkenproblemer før jeg tok testen. Var kvalm gjennom hele svangerskapet med han, men kastet heldigvis ikke opp. Men ikke noe gøy å ta vare på en 1 åring når en ikke er i form..
Denne gangene er jeg trøtt, og har ikke så mye energi. Er ikke kvalm, men uvel i magen. Går alltid med en uvel følelse i magen uansett om jeg er sulten eller mett...

Kan bare huske at jeg var kvalm i en dag med mi første og mye nedpress og svimmelhet, andre kun svimmel og nedpress nå, kvalm, trøtt, urolig, vondt i bekken, nervøs:/ så ikke likt i det hele tatt. Har to jenter fra før, så regner med det er en gutt nå:)

Har en gutt fra før. Ganske lik graviditet som sist med litt kvalme,men spyr ikke, litt trøtt og ganske ømme pupper. Eneste forskjell er at jeg har hatt blødninger denne gang..Så er MYE mere bekymret og følsom pga det tror jeg:-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Super trøtt, konstant sulten, litt kvalm, masse kviser, ligamentsmerter, svimmel og humørsvingninger :o

Elsker verdens beste kjæreste / forloveden min ♥

Veldig like symptomer denne gang som sist gang. Bitte litt kvalm til tider, små trøtt, mer sulten og litt ømme pupper.
så jeg er litt bekymret, på om jeg er gravid eller ikke.......testen viser iallefall positiv og har heldigvis ikke fått mens/blødninger enda.

Back
Topp