Ulike svangerskap-ulike kjønn?

Alle har vært ulike, men like liksom :p Blitt mindre og mindre dårlig for hvert svangerskap ... Har 2 jenter ☺️:pSå spent nå ;)

Er så spent, alle symptomer er ulik fra forrige gang. Vi skal heller ikke vite kjønn, så jeg blir nok å pine meg selv til fødselen :p har jentefølelse denne gangen, spent på om jeg har rett :)

Er så spent, alle symptomer er ulik fra forrige gang. Vi skal heller ikke vite kjønn, så jeg blir nok å pine meg selv til fødselen :p har jentefølelse denne gangen, spent på om jeg har rett :)

Så spennende <3 hva slags symptomer har du nå kontra da? :-p

Jeg har ulikt svangerskap nå. Mye dårligere sist. Men så hadde jeg to sist da..så tør liksom ikke helt tenke at det er kjønn som gjør svangerskapene ulike. Men håper på det ;)

Så spennende <3 hva slags symptomer har du nå kontra da? :-p
Sist gang var jeg kun trøtt i 3uker ila de første 12 ukene. Hadde hypermesis fra uke 6-18, og ellers spydde jeg en del fram til uke 25, men bortsett fra det var jeg i toppform. Fungerte utmerket uten mat.
Nå blir jeg kvalm hvis jeg ikke spiser, vært skikkelig forstoppet (selv om det er bedre nå) og syyykt trøtt (det har også forbedret seg de siste ukene, men bare litt). Har spydd minimalt. Og har ellers vært plaget med uvi og forhøyet crp nå (ingenting sist).

Back
Topp