Rødtoppen Hissig
Forumet er livet
Noen erfaringer? Eller likt kjønn-ulikt svangerskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er slik hos meg også... Lurer derfor på om det kunne indikere hva som gjemmer seg inni magehulaHypermesis forrige gang = gutt.
Trøttis denne gangen = ?![]()
25 dager til oul, så hvis jeg er heldig så får vi vel se! Ææææ for lenge til.Ja, det er slik hos meg også... Lurer derfor på om det kunne indikere hva som gjemmer seg inni magehulablir spennende å se
![]()
Når avslørte pulsen kjønn? Min hadde 155 i uke 12, men pulsen er kanskje uansett høyere såpass tidlig?Har så å si vært likt med hos alle mine. Eneste som har vært anerledes, er hår og kviser. Med førstemann hadde jeg så fettete hår og urenhud som det går an å få, fikk skikkelig kviseutbrudd og håret kunne jeg sikkert ha vasket 5 ganger til dagen.
Med forrige så var det motsatt, kunne gå flere dager uten å vaske håret, og huden ble kjempefin.
Denne gang er heldigvis håret likt som forrige gang, og huden er heller ikke så værst, men var bedre med andremann.
Jeg har to gutter, så får vi vente å se hva som gjemmer seg. Vi viste ikke kjønn på forrige, men pulsen avslørte at det var en gutt, 122.
Men har ei venninen som har 2 gutter og 1 jente, hos hun var alt likt med alle tre, pulsen også.
Det er visst helt mot slutten at den der er reel. Sønnen min hadde 169 slag gjevt over sist og jordmor var overbevist om jenteNår avslørte pulsen kjønn? Min hadde 155 i uke 12, men pulsen er kanskje uansett høyere såpass tidlig?
Tenkte meg det. Forhåpentligvis vet jeg kjønn før den tidDet er visst helt mot slutten at den der er reel. Sønnen min hadde 169 slag gjevt over sist og jordmor var overbevist om jente![]()