Ulike svangerskap-ulike kjønn?

Mitt svangerskap er foreløpig likt som forrige, så er spent på oul...
Jeg har jente fra før, og har skikkelig jente-følelse nå og!

Ei veldig god venninnehadde tre like jævlige svangerskap, med innleggelse pga hypermesis alle gangene, der ble det gutt, gutt, jente :P

Ikke likt noen av de 3 fullgåtte, har ei jente og to gutter. Men veldig likt da jeg mistet i uke 24, og det var jente

Jeg har to gutter og venter jente nå. Vært ganske dårlig i alle svangerskapene men det som skiller seg ut denne gangen fra når jeg gikk m gutta er at denne gangen er jeg tett i nesa hele tiden og det har jeg ikke opplevd før og m gutta slet jeg m treg mage mens m jenta nå har jeg hatt løs mage siden en stund før positiv test

Om det er tilfeldig vet jeg ikke :-p

Likt svangerskap med gutta. Har så langt likt svangerskap som med jenta mi, så blir spennende å se om det er en jente i magen nå.

Hypermesis forrige gang = gutt.
Trøttis denne gangen = ? :D

Kastet opp i 3 mnd og hadde lyst på kaker og den slags med jenten. Kvalm og lyst på frukt med gutten. Denne gangen har jeg også bare vært kvalm og har dilla på frukt! :)

Svangerskap 1 og 2 var like, denne gangen er det HELT anderledes, å jeg har jentefølelse selv, men vi får se :)

Bekkenlåsning med gutta, bekkenløsning og ømme pupper med jentene.

Svangerskap 1 hadde jeg lite symptomer i begynnelsen. Kastet opp et par ganger, ellers ingenting. I mnd 4 brøt helvete løs, og jeg fikk påvist hydronefrose. Måtte legge inn stent i nyra hver 14.dag fram til fødselen, og fikk mye nyregrus og steiner. Ble jente.
Denne ganga har jeg heller ikke hatt mye symptomer. Har vært litt små uggen, men verste har vært trøttheten, selv om den har vært levelig den og. :) så får vi se!

hypermesis og kraftige bekkenplager både med jenta og begge guttene...

Denne gang har jeg kun litt bekkenplager som kom i går...

Ingen klare indikasjoner på hva som gjemmer seg :P

Trosje det har noe å si;)
Har hatt to gutter, vært ganske kvisefri.
Men no har eg fått kviser på haken, så kanskje en jente som stjeler mors skjønnhet;kr

Har så å si vært likt med hos alle mine. Eneste som har vært anerledes, er hår og kviser. Med førstemann hadde jeg så fettete hår og urenhud som det går an å få, fikk skikkelig kviseutbrudd og håret kunne jeg sikkert ha vasket 5 ganger til dagen.
Med forrige så var det motsatt, kunne gå flere dager uten å vaske håret, og huden ble kjempefin.
Denne gang er heldigvis håret likt som forrige gang, og huden er heller ikke så værst, men var bedre med andremann.
Jeg har to gutter, så får vi vente å se hva som gjemmer seg. Vi viste ikke kjønn på forrige, men pulsen avslørte at det var en gutt, 122.
Men har ei venninen som har 2 gutter og 1 jente, hos hun var alt likt med alle tre, pulsen også.

Jeg har like symptomer og trodde derfor vi kpm til å få ei jente denne gangen også. Men her er det en gutt som gjemmer seg :)

Har så å si vært likt med hos alle mine. Eneste som har vært anerledes, er hår og kviser. Med førstemann hadde jeg så fettete hår og urenhud som det går an å få, fikk skikkelig kviseutbrudd og håret kunne jeg sikkert ha vasket 5 ganger til dagen.
Med forrige så var det motsatt, kunne gå flere dager uten å vaske håret, og huden ble kjempefin.
Denne gang er heldigvis håret likt som forrige gang, og huden er heller ikke så værst, men var bedre med andremann.
Jeg har to gutter, så får vi vente å se hva som gjemmer seg. Vi viste ikke kjønn på forrige, men pulsen avslørte at det var en gutt, 122.
Men har ei venninen som har 2 gutter og 1 jente, hos hun var alt likt med alle tre, pulsen også.
Når avslørte pulsen kjønn? Min hadde 155 i uke 12, men pulsen er kanskje uansett høyere såpass tidlig?

Når avslørte pulsen kjønn? Min hadde 155 i uke 12, men pulsen er kanskje uansett høyere såpass tidlig?
Det er visst helt mot slutten at den der er reel. Sønnen min hadde 169 slag gjevt over sist og jordmor var overbevist om jente :-)

Back
Topp