Ulike svangerskap - samme eller ulikt kjønn ?

JuniSpire

Glad i forumet
Jeg er ganske så sikker på at jeg ikke var kvalm og uggen på denne måten i forrige svangerskap... da sleit jeg kun med trøttheten og migrenen som kom utover dagen.. særlig hvis jeg ikke fikk sove...

NÅ er jeg så uggen og småkvalm heletiden.. bare jeg anstrenger meg litt... eller er litt sulten.. eller har spist litt for mye osv.. jeg har også ømme pupper.. noe jeg ALDRI har...heller ikke i forrige svangerskap!

Hadde jo vært moro med en av hvert kjønn... så da håper jeg liksom dere som har mer enn 1 svangerskap bak dere skal fortelle at ulike svangerskap var ulike kjønn ?! ... Selv om jeg vet jeg har hørt begge deler såklart...;)
 
Spent selv! For denne gangen kom kvalmen tidligere. Pluss mer sug i magen. Ønsker noe salt istedenfor søtt ❤️❤️❤️
 
Har to venninner med totalt forskjellige svangerskap men ble samme kjønn lell ;) Blir spennende å se. Jeg er så kort på vei at jeg kun merker trøtthet til nå
 
Sist var jeg ikke kvalm, hadde ikke hodepine og langt i fra så trøtt og sliten som nå. Veldig spennende om det blir en av hver eller ikke!
 
Har to jenter og en gutt. Svangerskapene har vært like (så og si symptomfrie) Eneste jeg har har skilt gutt og jente på er mage fasongen. Med jentene så ble magen min så flat fremme.
 
Back
Topp