Ulike graviditeter

Mulan16

Blir kjent med forumet
Dere som har flere barn... har noen opplevd og ha ulike svangerskap som natt og dag? Jeg har vært geavid 3 ganger før (kun født en) men alle gangen vært så kvalm at jeg måtte sykemeldes. Nå i dette merker jeg bare litt kvalme, ikke sånn jeg brekker meg og det kommer bare svakt en gang i mellom. Noen som har opplevd dette? Hvor det har gått bra alikevel?
 
Jeg var ikke kvalm i det hele tatt forrige gang, altså ikke en eneste dag, og det gikk kjempe bra.
Tror det er veldig vanlig med ulike svangerskap fra gang til gang, og alt like normalt :)
 
Jeg var ikke like kvalm når jeg var gravid med storebror...mener jeg å huske! Var mer uggen...
 
Var mye værre andre gang jeg var gravid. Mere kvalm, og vondere i bekkenet. Nå har jeg veldig vondt i bekkenet igjen, men ikke kvalm enda, så spent på hvordan dette tredje blir!

Var veldig kvalm den ene gangen jeg var gravid og mistet også.
 
Med nr 1 hadde jeg hypermesis og fikk behandling! Jrg hadde også blodtrykksfall hele tiden, noe som gjorde at jeg ikke kunne dusje når jeg var hjemme alene.
Og jeg ble feit!!

Nr2 hadde jeg ikke en dag med kvalme, ingen ubehag, og jeg var aktiv og sosial helt til ho ble født.

Nå er jeg super kvalm 24/7 og hodepine. Jeg er hormonell deluxe og liker ikke andre mennesker :p
 
Med nr 1 hadde jeg hypermesis og fikk behandling! Jrg hadde også blodtrykksfall hele tiden, noe som gjorde at jeg ikke kunne dusje når jeg var hjemme alene.
Og jeg ble feit!!

Nr2 hadde jeg ikke en dag med kvalme, ingen ubehag, og jeg var aktiv og sosial helt til ho ble født.

Nå er jeg super kvalm 24/7 og hodepine. Jeg er hormonell deluxe og liker ikke andre mennesker :p

Så herlig å høre det finnes :)
Blir jo helt nervøs når det er anderledes. Jeg skal på UL Onsdag, så det blir spennende!
 
Jeg var mindre kvalm, eller det startet ikke før i uke 10/12 og nå er jeg bare 4+5 og er mye kvalm og vondt i hodet
 
Foreløbig er de ganske like, merker så og si ingenting. Mindre kvalm kanskje, ellers ganske likt :) litt mer svimmel, men det kommer bare når jeg setter meg ned etter å ha styrt på en del :p
 
Med nr 1 hadde jeg hypermesis og fikk behandling! Jrg hadde også blodtrykksfall hele tiden, noe som gjorde at jeg ikke kunne dusje når jeg var hjemme alene.
Og jeg ble feit!!

Nr2 hadde jeg ikke en dag med kvalme, ingen ubehag, og jeg var aktiv og sosial helt til ho ble født.

Nå er jeg super kvalm 24/7 og hodepine. Jeg er hormonell deluxe og liker ikke andre mennesker :p
Haha, "og liker ikke andre mennesker" :p men skjønner godt det når man er kvalm og har hodepine!
 
Var veldig dårlig med begge jentene,ikke fullt så dårlig med gutten,men fikk betennelse i hofta. Var ikke dårlig i svangerskap nr 4, men uhorvelig dårlig med nr 5, som og viste seg å være en jente. Denne gang håper jeg det blir lettere å være menneskelig:p
 
Bare nyt at du har mindre kvalme, det har ingenting å si for om svangerskapet er som det skal. :)
Kvalme, og så og si alle andre symptomer styres av hormoner, og det reguleres forskjellig fra svangerskap til svangerskap. :)
 
Jeg husker nesten ikke helt hvordan det var i begynnelsen av svangerskapet med 1 mann. Jeg er ikke noe kvalm nå. Eneste jeg merker er at jeg er utrolig trøtt og at mensen uteble. Jeg kasta opp i 10 dager med 1 mann. Husker ikke helt hvilken uke det var :p spennende å se hvordan jeg klarer meg gjennom dette svangerskapet.
 
Back
Topp