UL'en min idag!

Pijah

Forumet er livet
Var en helt annen opplevelse enn første gangen.. Var uventet, men det var mer spesielt idag enn første gang. Kanskje det hadde noe med hun som utførte den å gjøre, hun var ganske fersk, så hun var veldig nøye og utrolig flink til å forklare alt..
Hun var doktorgradskandidat, og gjorde dette prosjektet som en del av dette.
Prosjektet var forskning på pustebevegelser i fosterlivet, hun målte aktiviteten på alle blodårene til og fra hjertet til baby, og registrerte hver gang baby "pustet" (de puster jo ikke der inne, de trekker bare inn fostervann som er med og modner lungene).
Hele undersøkelsen tok en time, hun var kjempenøye.. Etter litt tid, begynte baby å hikke, hun dama ble helt ekstatisk, det er jo de beste pustebevegelsene de kan måle! Kjemperegelmessige, og de varte lenge. Det var utrolig, utrolig gøy, jeg ble nesten forelsket deg jeg lå. [:)]
Undervegs i undersøkelsen begynte baby å sprelle skikkelig også, bøyde seg helt på midten og strakk beina rett over ansiktet og sparket meg like ved siden av hodet. Hehe.. Baby fikk det også for seg at den ville smake på kneet sitt, så den gjorde nettopp det, mens vi så på. Var så utrolig skjønn.. 
Fikk ikke bilde av akkurat den "øvelsen", men jeg fikk med fem fine bilder som jeg skal scanne inn og dele med dere etterhvert.. Må bare få scanneren opp og gå igjen...

Sånn, ville bare dele opplevelsen med dere.. Hehe.. [:D]

Skal på TO undersøkelser til, en mellom uke 28 og 32 og så en etter uke 36, gleder meg veldig!!
Så morsomt å se når baby blir større...

sååååååååå koselig pijah [:)]
Gleder meg masse til min nye UL 26 juni, blir liksom litt anderledes å se baby'en når de er eldre og mer tilgjort inni magen.

Så kjekt at du fikk en ''nøye'' ul i dag da , ekstra kos

ORIGINAL: ~ savannah ~

ÅÅÅHHHH!!!! Kjenner jeg blir SÅ sjalu her!!!!! Men veldig glad på din vegne da Pijah! *sukk*

Kan du ikke ta bilder fra mobilen og legge inn da?! *nysgjerrig* [;)]

Ehh.. Mobilen min er litt skrudd, så jeg får ikke til å overføre fra den heller.. Tro meg, har prøvd.. Jeg legger inn så fort jeg får sjansen!!

ORIGINAL: Pijah

ÅÅÅHHHH!!!! Kjenner jeg blir SÅ sjalu her!!!!! Men veldig glad på din vegne da Pijah! *sukk*

Kan du ikke ta bilder fra mobilen og legge inn da?! *nysgjerrig* [;)]

Ehh.. Mobilen min er litt skrudd, så jeg får ikke til å overføre fra den heller.. Tro meg, har prøvd.. Jeg legger inn så fort jeg får sjansen!!

Hmmm.... Vet ikke helt jeg.... [8|]

Ok da [:)]

Hehe, må bare være greit a, jeg legger meg nå nemlig..

Må bare si at jeg har bestilt ny telefon og da, som ikke er skrudd..

Fikk du vite om det var en Filip eller Maja?
Herlig med fin opplevelse og en nydelig time med en lille!

Jeg er også sjalu jeg og vil. Men jeg må nok bare vente 7 uker til skal på en rutine kontroll i uke 28.

ORIGINAL: Minerva

Fikk du vite om det var en Filip eller Maja?
Herlig med fin opplevelse og en nydelig time med en lille!

Vi skal ikke vite kjønnet, men jeg tror det er en liten gutt.. Jeg mistenker at jeg så noen antydninger i går, men hun var så rask når hun oppdaget hvor på kroppen hun befant seg, så hun tok det vekk.. Hehe..

Jeg får forresten ikke lagt ut bilder før til helgen, mangler visst noe til den dustete scanneren! BLÆH! [:'(]

Back
Topp